crazy martin
Ny medlem
vi ska möta ett annat gäng på sjöborakan imorrn vi 15.30.o sen köra vidare.e det nån som vill hänga på så ses vi på torget i malmö kl.15.
Ring mig när ni är där, så¨ser vi var vi är runt den tiden.crazy martin skrev:ja.jag e med iaf!!!!
crazy martin skrev:ja.jag e med iaf!!!!
gamle skrev:klart jag kommer påga fan
Ulvheden skrev:jag ska försöka att hinna, kan bli någon minut sen!
sorry man.crazy martin skrev:hej boys!!! förutom det att min motor skar typ en km. hemmifrån så var det en trevlig runda!!!
crazy martin skrev:hej boys!!! förutom det att min motor skar typ en km. hemmifrån så var det en trevlig runda!!!
fy fa va piss ....... verkligen skar!crazy martin skrev:hej boys!!! förutom det att min motor skar typ en km. hemmifrån så var det en trevlig runda!!!
Mr K skrev:fy fa va piss ....... verkligen skar!
Matthe skrev:Tråkigt att höra. Sorry att vi körde i från er så, det var inte meningen
Men efter att ha kört i 90 km/h i 5 mil, blev jag så gaskåt när Dave kom att jag bara gasade järnet och tänkte mig inte för. Men o andra sidan rastade jag hans 650 med skjuts!
Vad händer ikväll? Vi ska till LillaTorg.
/Matthias
Trist, men för din info:crazy martin skrev:hej boys!!! förutom det att min motor skar typ en km. hemmifrån så var det en trevlig runda!!!
Robz skrev:Trist, men för din info:
Min avlivade TL står hos Andebergs MC-skrot i Hbg - Motorn är heeelt OK, 1600 lugna mil o bromsad till 113 på slangen... jag har t o m serviceboken kvar - o du kan få bänkningsgrafen... bara o handla asså
crazy martin skrev:tack ska meka lite imorrn o kolla vad e det som gick där.det blir billigare så.de där i flenningeskrot har priser från mars.specielt på motorer
grevens mc skrot brukar ha bra priser ..... 0320-41415crazy martin skrev:tack ska meka lite imorrn o kolla vad e det som gick där.det blir billigare så.de där i flenningeskrot har priser från mars.specielt på motorer
Mr K skrev:grevens mc skrot brukar ha bra priser ..... 0320-41415
Anderberg, Helsingborg 042-204156
Beg.mc-delar, Borås 033-248219
Bil&Mc skrot, Örebro 019-321700
Hojbiten, Mönsterås 0499-10052
Jannes Mc, Skillingaryd 0370-71133
Magna Service, Helsingborg 042-142796
Mascot Motor, Nässjö 0380-14463
Mc-Shopen, Karlstad 054-531139
R.N Mc-Demontering, Göteborg 031-158345
Spinnin Wheel, Tullinge 08-53030015
Stefag Mc-Demontering, Fagerås 0554-15405
Thuvessons, Fjälkinge 044-50766
Wallins Motor, Göteborg 031-157171
Örebro Mc-service 019-137540
crazy martin skrev:tack johan.men det e inte bara att handla(inte i mitt fall ) har börjat ta ner motorn.ska försöka fixa den själv
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|