En mörk dag i Norrköping

Micke Blackbird

Micke Blackbird
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Hojen SÅLD...
Tjena Kompis!! :)

Ja, jag förstår att ni väntat, ni som var med hela tiden.
Jag slapp ju en hel del i början när jag låg i koma!
Man är ju nyfiken vad som hände med en när jag inte var vaken, men det ska jag sluta att forska i ;-) (fick ljust reda på att jag var kopplad till respiratorn i 4 veckor, iofs är man ju så glad att läget nu är skapligt men att att jag var SÅ RISIG i början känns tungt)

Tack för trevligt besök häromkvällen, du är alltid välkommen!:)

Micke

Strömma skrev:
2584865 Kul att se dig här, som jag har väntat... :tummenupp

Ett varmt tack till alla er som varit med och stöttat både oss och Micke, ni har varit fantastiska :pannkyss

Så ler då livet återigen :)

TACK för den trevliga hälsningen!
:)
Simma lugnt du med!

Micke

Kajan skrev:
2585047 Skont att hora att du ar tillbaka! :pannkyss

Simma lugnt! :tummenupp

Last edited:

Micke Blackbird

Micke Blackbird
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Hojen SÅLD...
En olycksbroder :)

Tjena TOBBE!
Låter för mej som om du har haft en ENORM TUR, GRATTIS!!:)
Tack för en trevlig hälsning och önskar dej många sköna olycksfria mil!!:tummenupp

Micke

Bushojjen skrev:
2585068 Strålande att höra att du är på bättringsvägen..

Jag krockade själv med en taxi för ngn vecka sedan i drygt samma hastighet ( tror jag, minns inget av smällen ) men fick åka hem samma kväll..hade tur att flyga över bilen istället för rakt in i den...

Håller tummar och tår att du blir 100% snart...

// Tobbe

Så såg man ju ut strax före olyckan, nu har jag ju tunnat ur ca 30 kilo.
Kanske sjukhuset hade bantingsmedel i allt dropp???

GixxerTiger skrev:
2585709 Det här är Micke Blackbird och Rotorps Sara.

Last edited:

Micke Blackbird

Micke Blackbird
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Hojen SÅLD...
Hej ANTE!

Tycker jag med :tungan

Jag vet inte om jag kommer att köra hoj igen, men jag ÄLSKAR ju fortfarande
hojar och körning som jag alltid gjort.
Men jag vet ju att min fru och mina barn har lidit något oerhört av allt som hänt, skulle jag köra igen kommer dom ju givetvis att minnas allt igen och igen, DET vill jag inte utsätta dom för!
En annan sak är ju att läkarna var rätt tydliga med vilken enorm tur jag hade som har klarat alla strapatser såpass bra som jag gjort, chansen att ha en sån
tur en gång till i livet är ju noll, så det är ju en annan sak jag behöver smälta ett bra tag till!
Så OM jag ska köra i trafiken igen är ett beslut jag fattar i samråd med familjen och efter rehabiliteringen, som nu har full fart!

SÅ jag önskar dej all lycka och tack för ett trevligt meddelande!

Micke

!ante skrev:
2585745 Skönt att höra om en olycka med en bra utgång till sist! Vet inte vilka tankar o värderingar du har efter det här har hänt men tänker du ge dig i trafiken igen med motorcykel?
Lycka till o krya på dig!

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha fståss
Micke Blackbird skrev:
2611268 Tycker jag med :tungan

Jag vet inte om jag kommer att köra hoj igen, men jag ÄLSKAR ju fortfarande
Men jag vet ju att min fru och mina barn har lidit något oerhört av allt som hänt, skulle jag köra igen kommer dom ju givetvis att minnas allt igen och igen, DET vill jag inte utsätta dom för!
En annan sak är ju att läkarna var rätt tydliga med vilken enorm tur jag hade som har klarat alla strapatser såpass bra som jag gjort, chansen att ha en sån
tur en gång till i livet är ju noll, så det är ju en annan sak jag behöver smälta ett bra tag till!
Så OM jag ska köra i trafiken igen är ett beslut jag fattar i samråd med familjen och efter rehabiliteringen, som nu har full fart!

SÅ jag önskar dej all lycka och tack för ett trevligt meddelande!

Micke

Tja Micke.

Som jag sade i telen med dig tidigare så hur du än gör så har du mitt fulla stöd och respekt.

//R

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Micke Blackbird skrev:
2611268Jag vet inte om jag kommer att köra hoj igen, men jag ÄLSKAR ju fortfarande
Det finns tusentals skäl till att köra hoj, och minst lika många som kan göra att man kanske väljer att avstå. Inga skäl är bättre eller sämre än andra, utan dom är personliga och vi fattar alla våra beslut på olika grunder :rolleyes:

Det viktiga nu är inte om du någonsin kommer att åka hoj igen eller inte, utan att du är kvar här ibland oss, och det finns så mycket annat man kan göra tillsammans. Bra kompisar anpassar sig efter varandra och vad livet bjuder på, och försvinner ett gemensamt intresse så hittar vi nya. Livet består av så mycket, mycket mer... :)

Du är och förblir en riktigt bra kompis :pannkyss oavsett hur du väljer att göra. Så nu kör vi framåt istället, det där beslutet ger sig med tiden :tummenupp

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Strömma skrev:
2612764 Det finns tusentals skäl till att köra hoj, och minst lika många som kan göra att man kanske väljer att avstå. Inga skäl är bättre eller sämre än andra, utan dom är personliga och vi fattar alla våra beslut på olika grunder :rolleyes:

Det viktiga nu är inte om du någonsin kommer att åka hoj igen eller inte, utan att du är kvar här ibland oss, och det finns så mycket annat man kan göra tillsammans. Bra kompisar anpassar sig efter varandra och vad livet bjuder på, och försvinner ett gemensamt intresse så hittar vi nya. Livet består av så mycket, mycket mer... :)

Du är och förblir en riktigt bra kompis :pannkyss oavsett hur du väljer att göra. Så nu kör vi framåt istället, det där beslutet ger sig med tiden :tummenupp

Jag kan bara instämma med tidigare talare! Det är skönt att du har livet i behåll.

Micke Blackbird

Micke Blackbird
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Hojen SÅLD...
Tjena!!

DET tycker jag med ;-)

Jättekul att så måga här bryr sej, så stort TACK ska du ha!!
Hoppas du får många sköna mil nästa säsong!!!

Micke:)

_rills_ skrev:
2585820 Gripande läsning, och super skönt att höra att du är på bättringsvägen :)

Lika härligt är det för mej att läsa alla fina inlägg, jag är TACKSAM och glad
att så många hör av sej, så du ska verkligen veta att jag läst de fina inläggen många gånger, TACK!:tummenupp :tummenupp

JO, du har rätt .-)
Å tack, jag knegar på för fullt med min rehab, jobbigt men det är ju vägen TILLBAKA :) Framstegen man ser får en att bli ändå mer rehab-sugen!!
Ha det gott!!!!!!

Micke

Sadam skrev:
2595878 Härligt att se dej skriva här. Kan tänka mej att det är dom som har gjort så att du kommit hem 2mån före jul. Lycka till med rehaben Micke.

Last edited:

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Usch fy fasen såg den här tråden först nu, fy vilken otur du hade alltså!
Men tur att du är vid liv och på bättringsvägen:)
kämpa på med rehabiliteringen;)

Micke Blackbird

Micke Blackbird
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Hojen SÅLD...
Tjena PB!!!

Jo det var inte kul precis!! :)
Så jag är MYCKET glad att vara vid liv och på bättringsvägen, det kan du lita på :):tummenupp

TACK för trevlig hälsning!!!:tummenupp

Ha det gott!!!

Micke

Mr.PB skrev:
2640047 Usch fy fasen såg den här tråden först nu, fy vilken otur du hade alltså!
Men tur att du är vid liv och på bättringsvägen:)
kämpa på med rehabiliteringen;)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...