Med tanke på det fina vädret så stack jag ut och körde en runda. Riktigt fint att få harva runt på småvägarna runt österlen/ystad. Medan man körde så tänkte jag "-fan va fint detta är. En schysst hoj, underbart väder och vacker natur. Kan det bli bättre än så här?". Under sådana omständigheter så blir man på så jävla bra humör och man känner sig som en jävla jätte. På vägen hem så kommer jag till en T-korsning direkt efter Skivarp som går mot Anderslöv/Skurup. När jag närmar mig så ser jag en hel bunke polisbilar. "-Vafan nu" tänkte jag. Det såg skumt ut för jag såg bara en enda bil som stod vid vägkanten. Jag svänger höger mot Skurup och då ser jag det. En Yamma R6/R1/YZF ligger totalt jävla mosad i diket. Jag kunde inte ens identifiera den. Vad jag däremot kunde se var att hojen frontat mot bilen i korsningen. Helt plötsligt var jag inte på så jävla bra humör längre och kände mig riktigt jävla dödlig. Den snubben som körde var säkert ute och körde av samma anledning som jag. Skillnaden är att jag kom hem i ett stycke. Jag är tveksam till att föraren till hojen ens överlevde den smällen. Jag hoppas verkligen verkligen det. Så för fan, kör med hjärnan inkopplad. Ta inga onödiga risker. Det är fanimig inte värt det. Jag kommer att ha synen av hojen i diket på näthinnan ett bra tag framöver. Ska sluta svamla nu. Var bara tvungen att skriva av mig.