Mr Speed
Sir Väs
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Visst brukar väl KTM:s plastbitar vara rätt billiga? I sånt fall gör det ju inte så mycket om man slänger dem i backen ibland
Japp fann en i hela sweden http://www.blocket.se/vastmanland/Husaberg_FS_570_Supermotard_45744314.htm?ca=8&w=3&last=1 '
typ 15000 för mycket.
Mjo, den där blir nog svårsåld. Äh skaffa en 690 då!
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Vilken jävla TUR killen har - han kunde ju lika gärna blivit reservdelskropp på toraxkliniken vid Karolinska
Tror att denna person som skrapar lite läder är medlem här på SH. Undrar om han har kvar hojen?
Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:Jag har haft en XT660R, KTM 660 SMC, KTM 640 Enduro och har just nu en 690 Enduro. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller.
Har du provat en 690?Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_660_smc_2004.php
resp.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2008.php
Vad är det för skillnad på offroad och motard? Förutom hjulen!
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |