Bild & Video En MOZZ racing-tischa har setts i...

MC-bruden

Galvad kärlek rostar aldrig!
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Benelli Tre 899 K, Honda CBR 600 RR
Är detta på riktigt? Eller ett montage?:confused:

Är själv inte helt säker på om det är på riktigt eller ej... :va
Trodde jag fått nåt skit på linsen eller om mannen i blått möjligen är Stålmannen
Jag putsade av linsen och nästa bild blev så här
View attachment 410949

Både bilen och "det där blå" är borta så min teori är antingen skit på linsen eller Stålmannen
Har ju sett den "det där blå" figurera i kombination med telefonkiosker tidigare här i tråden... :va

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kom just på att det svischade förbi ett par fans på Falkenbergs SM-tävlingar! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Bifogat

• Liten.jpg
    Liten.jpg
    687.2 KB · Visningar: 182
  • Liten2.jpg
    Liten2.jpg
    644.4 KB · Visningar: 168

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Vad är det för mysko kopior i fel färg som dyker upp i tråden? Svarta? och röd? :va :va :va

En 'äkta' Mozztisha är bäbisblå!!! :fakta :banana :banana :banana

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Vad är det för mysko kopior i fel färg som dyker upp i tråden? Svarta? och röd? :va :va :va

En 'äkta' Mozztisha är bäbisblå!!! :fakta :banana :banana :banana

Korrekt! Men det vissa som var fans redan på stenåldern, och då fluktuerade färgen en del. Nu är den dock ljusblå. Alltid!
Dock bör man närma sig de med svarta, vinröda eller röda T-shirts med en viss vördnad, för de har varit med. Länge!:tummenupp

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Vad är det med nummer 22 egentligen? Blir man automatisk halvtokig när man tilldelas just dom siffrorna :confused: Det mosste bara vara Mozz´s grabb som börjat tävla

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Vad är det med nummer 22 egentligen? Blir man automatisk halvtokig när man tilldelas just dom siffrorna :confused: Det mosste bara vara Mozz´s grabb som börjat tävla

Jag har ingen son, inte som jag vet iaf! Men det är gott gry i grabben, visar STOR potential, och kan säkert bli något stort en gång!!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

#22 forever!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Och vem dök upp på SM-premiären på Torpet om inte FREDRIK iförd känd racing-tischa!!!! Snyggt! Och det ENORMA trycket i hejaramsorna gav resultat: 9:a på söndagens race!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Bifogat

• Fredrik på Torpet.JPG
    Fredrik på Torpet.JPG
    1.9 MB · Visningar: 201

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Det är så kul att den här tråden lever och poppar upp lite då och då! Nu när det är tischaväder hoppas jag att den vaknar till ordentligt igen. :)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Brugge!!! Varför åker en racer dit tro… Kul-tur? Gott öl? Nyfiken!!!

Tja.. vad gör man i Brugge. Käkar våfflor, äter massa choklad och god mat, men framför allt en massa Belgisk öl:fyllisar.

Men jag blir konfunderad över din fråga. Du måste ju ha varit där, säkert en liten avstickare när du varit i Assen:). För jag hittade din hatt som du måste ha glömt där. Jag tog hand om den så du får den på någon racinghelg i sommar.

P1000499.jpg

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Tja.. vad gör man i Brugge. Käkar våfflor, äter massa choklad och god mat, men framför allt en massa Belgisk öl:fyllisar.

Men jag blir konfunderad över din fråga. Du måste ju ha varit där, säkert en liten avstickare när du varit i Assen:). För jag hittade din hatt som du måste ha glömt där. Jag tog hand om den så du får den på någon racinghelg i sommar.

View attachment 419559

Ett ord:
AWESOME :Bugar

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)

View attachment 419559

Solklart årets spaning!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
/BG

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj

View attachment 419559

HAHAHAHA, jag dör! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGGGG!!!!!!!!!!:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
image.jpg

En Mozz-tischa har setts på Ibis Hotel Arlanda på väg till Isle of Man.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin