En ny film från mej, till er alla!

wader

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
ninja
klippen var ok killen:) kan förstå att det e kul att göra filmer o grejja men ska det funka så ska ju däcken vara på grännsen till släpp o lite ös i körningen:) men dirigeringen var bra.

mamartin

Mamartin
Gick med
28 Mar 2004
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -02
CayLe skrev:
Kryp tillbax till stenen du kom ifrån.

EDIT: Föresten, har du gjort någon egen film, så man kan få se ett proffs i action? Du måste ju vara gud på det med tanke på ditt utlåtande? :finger

Hehe... Kan du inte ta kritik så behöver du inte lägga upp någon film. Blev bara lite putt att jag drog ner den när jag sitter med en uppkoppling som suger, tog ett tag =)

Nej jag är inget proffs men jag lägger heller inte upp filmer jag filmat. :tummenupp

Men iofs det är kul att se filmer + att det är såna filmer som oftast är mest populära, inget illa menat med att jag sa att den var kass.

Last edited:

street_R1_guran

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
R1:a streetfighter
mamartin skrev:
Hehe... Kan du inte ta kritik så behöver du inte lägga upp någon film. Blev bara lite putt att jag drog ner den när jag sitter med en uppkoppling som suger, tog ett tag =)

Nej jag är inget proffs men jag lägger heller inte upp filmer jag filmat. :tummenupp

Men iofs det är kul att se filmer + att det är såna filmer som oftast är mest populära, inget illa menat med att jag sa att den var kass.
jag tycker fortfarande den e kass, hehe :arsele

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
mamartin skrev:

Lite kritik kan han nog ta, gärna konstruktiv kritik.
Men att säga "men kass" är inte så bra kritik kanske? Jag vet inte... :va

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Öhhh....

Vet du vad...om Polisen får tag på filmen, och kan identifiera registreringsnumret...& att du kör i 140 på 50 väg....

Då ryker ditt körkort fortare än du kan säga "Calibra" :)

Mar

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1
hehe! Inte för att vara elak , men såg denna filmen med mkt kritiska ögon! ..Och kom fram till att jag sett likbilar med fler hästar! Å äver traktorer som kört snabbare ... dessutom behöver vi inte fler som kör som dårar för att stila på folk! :fatta!

mvh Mar

hompa

Hompa
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 570 RR
Har en rulle hemma sen helgens bravader med minimotona..är det nån som har lite plats åt den. inte så bra kvalite men lite underhållande kan den nog vara :banana

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
HönaPower skrev:
Öhhh....

Vet du vad...om Polisen får tag på filmen, och kan identifiera registreringsnumret...& att du kör i 140 på 50 väg....

Då ryker ditt körkort fortare än du kan säga "Calibra" :)

Ok. Vart syns regnumret samt förarens ansikte?

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Mar skrev:
hehe! Inte för att vara elak , men såg denna filmen med mkt kritiska ögon! ..Och kom fram till att jag sett likbilar med fler hästar! Å äver traktorer som kört snabbare ... dessutom behöver vi inte fler som kör som dårar för att stila på folk! :fatta!

mvh Mar

Jag kom precis fram till att jag sett mopeder med fler hästar samt trampcyklar som kört snabbare än din CBR ;)

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
BlueNote skrev:
Lite kritik kan han nog ta, gärna konstruktiv kritik.
Men att säga "men kass" är inte så bra kritik kanske? Jag vet inte... :va

Grabben har säkert komplex *host* och måste trycka ner andra för att själv må bättre :hihi

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
introt funkar, men känns inte helt färdigt. snygg handbromssväng. mer däng. mer redigering å fler vinklar med kameran. å mer skämt så skulle den funkat... övning ger färdighet... ;)

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Skitballt att köra så fort på en 50 väg. Du kunde ju kört ihjäl bästa polaren på sin skoter.

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Daytona 675, -07
Vilken film har ni sett? När jag laddar ner från den länken slutar
filmen utanför polisstationen med 'to be continued'

Lite väl mycke gnäll från vissa tycker jag,
gör en själva då får vi se och bedöma den.

'Behandla andra som ni själv vill bli behandlade' Rätt ok ordspråk i min mening.

:)

ps. min version som jag fick ner var helt ok ds.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
cleaner skrev:
Vilken film har ni sett? När jag laddar ner från den länken slutar
filmen utanför polisstationen med 'to be continued'

Lite väl mycke gnäll från vissa tycker jag,
gör en själva då får vi se och bedöma den.

'Behandla andra som ni själv vill bli behandlade' Rätt ok ordspråk i min mening.

:)

ps. min version som jag fick ner var helt ok ds.

Samma film som dom andra sett, fast lite kortare. De flesta verkade lägga fokus på bilkörningen som jag är väl medveten om att den sög, i stället för på introt.

Btw; Tackar :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM