En ny medlemsflicka...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Miss_Orchidee skrev:
det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...

Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....


Kan så vara ,men vi kanske också tycker det är trevligt att få känna sig lite eftertraktad någon gång. :7peta :)

eDiT: Smeilys
 
Last edited:

Rocco

Guest
Miss_Orchidee skrev:
det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...

Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....

Du quota bara en liten del av mitt inlägg..... lr så läste du inte helt innan du blev rosenrasande och skulle sätta mig på plats :va

Om du missa första gången så höll jag med henne....men välkommna dom ändå.... och att vi bara disskuterar motorcycklar..... tror du på dig själv :va :7peta :hihi

Have a nice day

//Anders
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Rocco skrev:
Du quota bara en liten del av mitt inlägg..... lr så läste du inte helt innan du blev rosenrasande och skulle sätta mig på plats :va

Om du missa första gången så höll jag med henne....men välkommna dom ändå.... och att vi bara disskuterar motorcycklar..... tror du på dig själv :va :7peta :hihi

Have a nice day

//Anders


jag är inte arg, inte irriterad, kanske lät så, det var inte meningen :)

jag quota bara en del för det var den delen jag tycke var intressant....tycke det var onödigt att ta upp plats med det andra bara, folk kollar väll upp i tråden om dom vill läsa allt hoppas jag..... :banana
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Långa farbron skrev:
Kan så vara ,men vi kanske också tycker det är trevligt att få känna sig lite eftertraktad någon gång. :7peta :)

eDiT: Smeilys

iof sant............... :D

nu tycker jag att vi har tagit lite väl mycket av tråden, så jag ska lämna er ifred nu! Ha en bra dag!!! och välkommen än en gång! :tummenupp :hej
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Lilla_damen skrev:
trist bara att en del av dem faktiskt knappt vet ens hur en motorcykel ser ut, :kocko
utan hänger här bara för att det finns en hel del grabbs här... :3freak

Är det så? Jag har då inte sett nån...
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Välkommen! :hej

Alltid trevligt med fler tjejer här på forumet.

Undrar just om det håller på att bli nån slags snöbolls effekt det här
då tjejerna tycks dugga tätt nu sista tiden? :tummenupp
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Långa farbron skrev:
Jo jo men du gillar ju pojkar :7peta så det är ju ofarligt för henne :hihi


Lartes: Liiite slibbigare och Liiite äckligare :yoparty

Faaast det va ju du som ville få komma till genom lockelser med mc-åkning, som jag snällt avböjde till. Iofs hade jag nog gjort det även om jag vore intresserad av killar eller varit tjej..... det e ingen fröjd att vila ögonen på dig :hihi :rolleyes:

Sen gillar jag inte att du inte kan hitta på nått eget :mad:
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Miss_Orchidee skrev:
det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...

Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....

Förra tråden jag läste innan denna handlade om dödsstraff så nu är du nog ute o cyklar. :D
Det här är ett forum för Sporthojsintresserade, dock är inte ämnena alltid sporthojar...

Välkommen föresten! :)
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
JU FLER TJER DESTO MER MÅNGFALD.... :tummenupp
Självklart skall tjejer köra sporthoj på samma vilkor som oss killar.....
:yoparty
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Välkommen till klubben! :wiggle
 

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
Ort
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Miss_Orchidee skrev:
det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...

Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....


Jaja...båda slibbiga o slabbiga grabbar o oroliga brudar, jag är här för att snacka om hoj...killar har jag en hel jävla svärm runt om mig redan så dra inte för höga växlar av det... :banana Men tack för välkomsterna varje fall... :D

Buss & Kran, julagran......
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top