Miss_Orchidee skrev:Lycka till, det kryllar av dom.....
Lite "oftopic", Sjysst hoj tjejen!
edit: syftar på miss orch. YZF 600
Miss_Orchidee skrev:Lycka till, det kryllar av dom.....
Miss_Orchidee skrev:det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...
Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....
kul! välkommen!!!Cat skrev:Hej hopp! Tänke bara säga hej, nu har jag också hittat hit!
Miss_Orchidee skrev:det är nog bara det att hon (vi) tycker att sånna som inte vill disskutera ämmnet ska hålla sig utanför, och här är det ju faktiskt motorcyklar som är ämnet...
Lilla_damen jag håller med dig, dom som bara är här för killarna, dom hör faktiskt inte hit....
Rocco skrev:Du quota bara en liten del av mitt inlägg..... lr så läste du inte helt innan du blev rosenrasande och skulle sätta mig på plats
Om du missa första gången så höll jag med henne....men välkommna dom ändå.... och att vi bara disskuterar motorcycklar..... tror du på dig själv
Have a nice day
//Anders
Långa farbron skrev:Kan så vara ,men vi kanske också tycker det är trevligt att få känna sig lite eftertraktad någon gång.
eDiT: Smeilys
Cat skrev:Hej hopp! Tänke bara säga hej, nu har jag också hittat hit!
Lilla_damen skrev:trist bara att en del av dem faktiskt knappt vet ens hur en motorcykel ser ut, :kocko
utan hänger här bara för att det finns en hel del grabbs här...
Långa farbron skrev:Jo jo men du gillar ju pojkar så det är ju ofarligt för henne
Lartes: Liiite slibbigare och Liiite äckligare
Lilla_damen skrev:eeeh, det är ett forum för sporthojsintresserade..
SKräm inte ihjäl flickstackarn!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |