Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
"RoLLER och JJ(CBR)JJ gör en film tillsammans."
Hur fort måste man Köra för att platsa som hangaround i din Klübb?
Min superkraft är att jag kan sitta på skithuset i 28,5min.
Platsar jag då?
Kul att man börjat få se lite kvalitativ film igen och inte trådspammande från den där göteborgarn på sin miniblade
28,5 minuter räknas dessvärre inte som en superkraft. Man sitter tills iphonebatteriet kroknar. Sen har benen somnat så man liksom får välta av tronen. Att göra den manövern med stil, DET är en superkraft.
"RoLLER och JJ(CBR)JJ gör en film tillsammans."
Hahaha, skaffa nu en moppe och kom med ut och gasa RoLLer, det fattas ngt i den Stockholmska gatubilden när du och Mattias inte är med...
Fredrik
Han som sveper förbi i breakneck speed i fotokurvan på slutet där, vem är det? Sån stil, sån grace!
Låten "a bitch is a a bitch" me NWA skulle lätt kunna vara bakgrundsmusik till din videoDet e för många gussar som inte vet vicka vi e, så jag gjorde om filmen (igen) och plussade dig lite mer. Swampe oxå btw.
www.rendrup.se/anna.wmv
Micke™;5531177 skrev:vill se mer filmer i stil med "jag bor i ett lite ruffigt område.........."
Tjaa, det beror lite på vilken väg vi åker. Men om man tar Nynäsvägen som exempel så ligger vi och tuffar på runt 400 km/h. Jag har dock hört ryktesvägen att aina har tjackat ett JAS 39 Gripen för att fånga mig så jag håller på trimma upp jonnen litet. Men visst, häng på fö' fan!
Här e en rulle från en skön tur i vårsolen.
www.rendrup.se/TurboFilmen.wmv
Tjaa, det beror lite på vilken väg vi åker. Men om man tar Nynäsvägen som exempel så ligger vi och tuffar på runt 400 km/h. Jag har dock hört ryktesvägen att aina har tjackat ett JAS 39 Gripen för att fånga mig så jag håller på trimma upp jonnen litet. Men visst, häng på fö' fan!
Här e en rulle från en skön tur i vårsolen.
www.rendrup.se/TurboFilmen.wmv
Kommer igåg när du postade den där för kanske 5 år sen? Tyckte att den där hojen var så jävla cool Lever cykeln idag?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|