En plats ledig på Old Gixxer Tour 2003

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
GSXR1100R skrev:
700 cc för lite :fakta + att du inte har KK :gråta

Om det är KK ni är ute efter så skulle jag föreslå Polen eller Ryssland istället för norge! har en känsla av att det är betydligt billigare med KK där...... :1pajas

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Goines skrev:
'Någon' som falskt säger: -'Du ska med!' och sen får man veta att endast 1100or är välkomna. Bah.. :p

Tejpa över emblemet och rita dit "1100" med spritpenna. Dom ser ingen skillnad. :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Brukar det annordnas old gixxer träffar?, har för visso en -91 750 ram men allt annat på hojen utom lutgas systemet och ninja bakpartiet kommer från en -89 1100R. Jag gissar att dom flesta som pysslar med gamla gixxers inte hänger upp sig på avsagnaden av orginalskicket?.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Förra året var det två, dels Old Gixxer Tour Norway 2002 (undetiteln "Elefanternas Återkomst" samt Old Gixxers Do Grinsingsö. Den senare hade teman som "Tonsättning av hayneshandboken", "Fullast på en minut" samt andra roliga lekar.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Freppa skrev:
Förra året var det två, dels Old Gixxer Tour Norway 2002 (undetiteln "Elefanternas Återkomst" samt Old Gixxers Do Grinsingsö. Den senare hade teman som "Tonsättning av hayneshandboken", "Fullast på en minut" samt andra roliga lekar.

"Sabba fontänen", "Grisingsö-runt på 9 minuter" och Bakfullast leka bäst" var även uppskattade.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hightuned skrev:
Brukar det annordnas old gixxer träffar?, har för visso en -91 750 ram men allt annat på hojen utom lutgas systemet och ninja bakpartiet kommer från en -89 1100R. Jag gissar att dom flesta som pysslar med gamla gixxers inte hänger upp sig på avsagnaden av orginalskicket?.
Är du rik :whip

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
bara 1100or??vad är det det för sätt att dissa alla andra old gixxxers, Va?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Tobbe_N skrev:
bara 1100or??vad är det det för sätt att dissa alla andra old gixxxers, Va?

Vill du haka på, jag kör ifrån Malmö mot Strömstad 11/5 på em.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hightuned skrev:

Helt ok med trim å stuk, vi har en träff i höst där alla med Gammelgixxers får komma, någonstans mellan Malmö, Götet, Sthlm. :öl

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ah Gsxr1100R Nu börjar vi prata.
Tror inte jag kan haka på till Norge, har ju börjat ett nytt jobb och grejjor så snart är jag rik :D eller inte.

Men en old Gixxer meet på hösten skulle va fint.
He he på min står det ej om det är 1100 eller 750 eller 1300 Så jag kan tejpa dit 1100R och ni skulle aldrig misstänka något.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...