En presentation

atilla

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Hoj
Suzuki GSX 550e
Hej Alla
Heter Magnus och har ett ny- återuppuppväckt intresse för MC. Misstänker att jag är lite av farfar här :lol
Körde hoj för ett antal år sedan innan Sambo, hus och Volvo tog över både tid och ekonomi.
Har funderat länge på att återuppväcka intresset och av en slump blev det nu.
Börjar denna sässongen med en liten "skolhoj" Suzuki GSX550. Passar utmärkt när man ska rosta av.
Helt vansinnigt roligt upptäcker jag att det är. Just nu är jag i en fas då jag kör oavsett väder.
Men nog behöver jag en säsong innan bromsning och kurvtagning börjar sitta igen. Jävlar vad rostig jag är. :) Men jävlar vad KUL det är.

Jag märker dock att hornen växer snabbt. Trodde att ålder innebar mer förstånd, men det vet i sjutton.

Tänkte vänta tills nästa sommar innan det blir större hoj, men undrar om jag klarar det! :) Tittar redan på något roligare. Sambon ska med en del också och ingen av oss genererar så mycket vikt så det funkar men visst skuller det vara bättre med lite mer kraft när hon ska med. Sen är det ju ett jättebra skäl att spana efter en 1100 istället! :lol

Magnus

mother

BALKAN BOY
Gick med
16 May 2007
Hoj
Triumph Explorer 1200
Hej och välkommen. Trevligt med en till mc-tok som kör i alla väder... :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning