Jepp! Kronan är riktigt nice! Han som fräste den visste vad han gjorde.Haha, hörde det. Farsan hade ringt och sökt dig men då var du inte inne, men han som svarade sa "Jojo, han sa att han hade varit och kollat.". Kul att du gillade resultatet. Styrkronorna är nästan höjdpunkten.
Ska bara fixa hastighetsgivaren i dagarna. Det mäter lite galet så helt plötsligt kan den sticka iväg från 30km/h till 50km/h.
Ditt ser inte fy skam ut heller. Bror din som ordnat grafiken? Ser riktigt najs ut. Kommer tanken vara vit eller ska det på nåt annat över det vita? Tyckte genomgående orange hade varit kanon men visst så blir det snyggt!
looking good!
Snyggt!
Jepp! Kronan är riktigt nice! Han som fräste den visste vad han gjorde.
Har gjort alla dekaler själv, men skriver ut dom hos bror(har även själv jobbat där ibland förr...) + att han haft hjälpt mig med monteringen då man behöver 4 händer+ hehe. Sen att han har monterat några mil vinyl i sina dagar gör ju inte saken sämre... hehe.
Tanken kommer vara vit, tror det kommer bryta av grymt bra mot det svarta och oranga. Sen blir det nog även lite vita dekaler på det.
Tackar och bockar!
Det tar lite längre tid än planerat. Kör med en supertunn vinyl för att den ska gå forma bättre, vilket gör den allt annat än lättjobbad. Sen att få alla skuggor att stämma mm gör att det snurrar på rätt bra i knoppen hehe.
har toppkåpan och delar av cutsen, samt framskärm kvar nu, men det värsta är gjort. Har mattat ner lacken med 800-papper iom att jag ska på med ett lager klarlack till, så därför kan den se lite matt ut på bilderna...
Vad tycks?
Hehe... Ja ni får väl se Har designen klar i datorn och där ser det helt ok ut =) Kommer bli lite vitt på övriga kåpor också, om än inte lackat vitt
Har gjort klart alla kåpor nu. Sen lagt över en highsidersäker klarlack så att dekalerna ska hålla sig.
Blir nog riktigt nice det här skulle jag tro. Bilder på slutresultatet kommer imorrn hoppas jag!
Dock, väntar på d-zus-fästen, sadelgummi och ruta fortfarande, skulle ha kommit nu, hoppas det kommer imorrn annars blir det kris...
Jävlar va nice de blir. Du måste va livrädd för att krascha me allt de jobbet
Tackar för alla trevliga kommentarer! Har lackat allt nu och det blev alla tiders. Sitter dock på jobbet nu så kan inte lägga upp några bilder.
Grejerna jag beställde med DHL Express som skulle ta en dag hade inte kommit än, de skulle komma på måndag dvs 4 dagar(sen onsdag räknat då). Så jag fick åka till terminalen 7 mil bort(enkel väg) och hämta mitt paket.
Vi borde skicka allt sveriges kärnavfall med DHL till valfri adress då skulle det garanterat vara borta för alltid och ingen skulle veta vart det är... Suck..
Har dock inte heller fått mina D-zus-fästen och dom är skickade med posten, men spårlöst borta... Skickades med vanligt brev i tisdags. Man blir så less, så nu har jag inte några kåpskruvar så vi får se hur det går.
EFTERLYSES! 8st dzus-skruvar för utlåning i en vecka, gärna i norrland med omnejd...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|