ReDan skrev:Riktigt kvinnlig!
Ka-ching! Hoppas nu verkligen att Tina tar det där på rätt sätt, annars ligger du löst till ReDan!
Tina ---> tjusigt värre!
ReDan skrev:Riktigt kvinnlig!
Yasha skrev:Åker till Gävle imorgon... Kommer hem på fredag, men NÄSTA vecka är jag i Södertälje hela veckan! Ska vi äta godis och kolla på TV ihop då?!? Eller traska ner till gymet och ta en repa!
Bikerbitch skrev:Åh! Du blev jättefin ju Tina! Härlig hösthårfärg
Trivs du? Vad var det för repotage, bara ett gör om mig?
Med kläder o allt?
Ace Niki skrev:Tina, guuva fint. När man ser såna där bilder önskar man att man kunde prioritera sitt eget utseende lite högre.
Penguin skrev:Ka-ching! Hoppas nu verkligen att Tina tar det där på rätt sätt, annars ligger du löst till ReDan!
Tina ---> tjusigt värre!
ReDan skrev:
Ähh ta det som du vill tina, du kommer spöa skiten ur mig iaf
Gymet på jobbet är så dags på kvällen för det första rätt folktomt, för det andra mer eller mindre befriat från trikåfolk! Finns pool, möjlighet att spela squash, badminton... Men TV är ju trevligt och så kan jag ju bjuda in Husan i vardagsrummet också, så får vi lite mer kvinnlig fägring! (Du får gärna gnida på henne om du vill! )Tinatjejen skrev:Hm. Jag röstar på förslag nr 1. Godis å teve (sa jag gnida på Husan åxå?)
Gym, Jag? nja.
där glider ju bara runt folk i tajta trikåpants som visar allt man trodde folk ville dölja
Yasha skrev:Gymet på jobbet är så dags på kvällen för det första rätt folktomt, för det andra mer eller mindre befriat från trikåfolk! Finns pool, möjlighet att spela squash, badminton... Men TV är ju trevligt och så kan jag ju bjuda in Husan i vardagsrummet också, så får vi lite mer kvinnlig fägring! (Du får gärna gnida på henne om du vill! )
Yasha skrev:Gymet på jobbet är så dags på kvällen för det första rätt folktomt, för det andra mer eller mindre befriat från trikåfolk! Finns pool, möjlighet att spela squash, badminton... Men TV är ju trevligt och så kan jag ju bjuda in Husan i vardagsrummet också, så får vi lite mer kvinnlig fägring! (Du får gärna gnida på henne om du vill! )
ReDan skrev:Jag har börjat gå på nautilus!
Fast jag går på morgonen!
Kl 06:30 då är det väldigt lite trikåfolk igång! Det är skönt, rekomenderas varmt!
Vardagar 19-21 får man ta med sig gäster in på anläggningen!Tinatjejen skrev:Fan, de lät ju intressant de där. Men får folk som inte jobbar på Astra vara i gymet då?
Skulle va kul. Har ju bara tränat på körkortet hela sommaren...
Ja men vafan, det finns ju fler kvällar i veckan.
Har du parket i vardagsrummet? Vi kan ju gnida slicksen mot den då
Ja, hon VILLE ju gnida lite på Husan när vi ändå sitter och kökar godis och kollar på TV nå'n kväll!Tom Byron skrev:
Yasha skrev:Ja, hon VILLE ju gnida lite på Husan när vi ändå sitter och kökar godis och kollar på TV nå'n kväll!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |