perhu
Medlem
Är de robotskapade trådstartarna ett sista försök innan detta forum somnar in för evigt? Personligen stör jag mig rätt ordentligt på annonser som maskeras som något annat.
Håller med TS, tror detta är sista ryckningen. Händer inte mkt här längre, och blir mindre o mindre för var dag.
Personligen har jag blockerat robot, jag skulle helst se att trådar skapade av blockerade användare skulle döljas helt, men det har jag för mig fanns tekniska begränsningar för.
Anledningen att jag blockerat robot är att det dels varit spoilers för MotoGP, dels så postar den dubbletter av redan existerade trådar, dels så innehåller posterna sällan hela texten utan bara en klippt subtext och en länk till en artikel, dels är robot dessutom oftast ett par dagar efter och det har redan pratats om det den postar i någon ämnesspecifik tråd.
Kort sagt är det väldigt mycket ohyfsat beteende för ett forum. De flesta trådarna som skapas av robot är ju dessutom helt döda som ett resultat av ovan stående.
Nix, våga vägra FB och annat mög som bara visar sånt som det tror att du vill seÄr man helt av banan för att man inte har vare sig Facebook eller andra liknande sociala medier, å vill hänga på forum istället???
Facebook spoilar inte resultat? Hatar också spoilers. Man får undvika Internet helt för att inte spoila.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|