Jag har faktiskt uppskattat ett par grejor som roboten kommit med på sista tiden. Nyheter som var nya för mig och dessutom intressanta, så det är inte bara av ondo.
En självpostande forumrobot är ju ungefär lika upphetsande som självkörande bilar. Och båda två är förmodligen något vi får vänja oss vid i takt med att samhället blir mer och mer fördummat.
Det jag vänder mig mot är att det är en robot som per automatik hittar på trådar som människor ska skriva i. Vi behöver väl ingen robothjälp för att hålla SH levande?
Men den här tråden hade vi inte haft utan Roboten!
Är nästa steg trådar som Robot svarar i...
Då slipper vi alla idioter med "fel" åsikter som somliga också stör sig på!
Vem fan hänger på FB och snackar hoj, det är sporthoj som gäller för sådant...
Om det nu är så att detta forum blir mer och mer inaktivt så är det inte det första, händer med forum lite överallt och har varit med i flera forum som STCS och Trionictuning mfl där alla har haft en negativ trend.
Om jag får gissa vad det beror på så är det antagligen så att antalet aktiva medlemmar minskar pga att dagens ungdomar saknar intresse för sådant här jämfört med hur det var en gång i tiden.
Seriöst hur många är det som är under 23 och är aktiva på detta forum, skulle inte tro att vi är många.
Känner ca 10 personer som är i min ålder och kör Sporthoj, endast en av de är medlem här...
Det ligger något i det.
Samtidigt, i Alinge-texas: förra året dök plötsligt ett moppegäng upp och det är ganska stort. De kör säkert trimmat och är lite outlaw för det låter jÄtTeHöcKt och går jÄtTefoTt när de susar förbi. Troligen drar allihop en hundratjugofemma i axet också.
Det jag vill säga: baserat på min spaning så kanske underlaget är på väg?
Fast de kör väl Snapchat eller något. Minste killen, 13 år, säger att fejsbook och instagram är för gamla människor. Han hänger inte där.
Tanke på det: kanske SH har en chans då eftersom det är renodlat och INTE ligger på gammel-socmedia?
De coola hänger kvar . Jag gillar sporthoj. Mycket fyndigt folk. Har dock inte höngt så länge. Har intrycket att förr innan min tid. var det mer motorcykel huliganister. Dom få som finns kvar blir ju ganska hårt attackerade för oansvarigt beteende o höga försäkringar div. Vilket är sant, men usch så tråkigt dock
Är man helt av banan för att man inte har vare sig Facebook eller andra liknande sociala medier, å vill hänga på forum istället???
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|