En stilla eftertanke.

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Nu har äntligen våran säsong kört igång för högtryck,det här som vi längtat efter hela vintern.

Men jag känner ändå ett stygn av sorg när jag läser att några av oss SH-åkare redan förolyckats.

Jag vill bara att vi påminner oss en stund hur fort allt kan vara över,och att vi försöker vara uppmärksamma i trafiken,allrahelst nu när varken bilisterna eller vi är vana vid varandra.

Likaså när vi börjar på riktigt med våra gruppkörningar,att vi då oxå kommer ihåg att många är ovana och en del är nybörjare.Och att det är körning efter egen förmåga som gäller.

Med det så hoppas jag att vi får en kanon säsong och lika roligt tilsammans denna sommar med.:tummenupp

Last edited:

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
Men såna saker händer ju aldrig MEJ,bara alla andra?? Är det inte så dom flesta tänker,ända tills dom ligger å sprattlar i diket :rolleyes:

Håller med dej Ansan....Ta det lugnt i sommar,den är ju ganska kort här uppe så se till å kunna utnyttja den fullt ut.

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
:tummenupp Bra skrivet , kan bara hålla med dig , "KÖR MED INSIDAN" och EJ ÖVER DIN EGEN FÖRMÅGA. Försöker själv köra med tanken , ingen ser dig och allt kan hända.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning