En studerandes betraktelser en fredagkväll

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Men kära Anja du är ju älskad av nästan alla(det är bara nollorna som är älskade av alla), (troligen) inte oskuld och du kör Aprilia RS 250 med bravur. Dessutom har du en miljon coolhetspoäng i det Borsiinska garaget, så ditt liv kan det inte vara något fel på.

Du glömde en viktig sak! Jag har snygga triceps också! :gnissla

Edit: Nu blev jag generad. :rodnar

Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Herregud, livet ÄGER. Visst har alla svåra stunder men fan att sitta och tycka synd om sig själv, ryck upp er och gör nåt istället. Verkligheten är inte svår att ändra på om man har mod till det.

Anja: Bildbevis på dina triccor? :yoparty

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Herregud, livet ÄGER. Visst har alla svåra stunder men fan att sitta och tycka synd om sig själv, ryck upp er och gör nåt istället. Verkligheten är inte svår att ändra på om man har mod till det.

Anja: Bildbevis på dina triccor? :yoparty

Livet äger för vissa, som för mig t ex. Men din s.k uppmuntring om att folk som har det dåligt skall rycka upp sig fungerar inte. Tänk på vad du skriver.

Snygg ryggtavla btw. Lite större trapezius hade dock inte skadat =)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Som sagt, man kan trösta sig med att det alltid finns nån som har det värre, om man går igång på skadeglädje vill säga.
själv så har jag nyss fyllt 25 och jag saknar allt vad gymnasietiden heter. Jag har ett jobb som jag för tillfället inte ger ett ruttet öre för, jag har en tjej som tjatar om att skaffa ungar och jag vill inte ha en enda före 30, jag är inte miljonär som jag hade planerat. Jag har inte heller råd att köpa en 1098S cash och hade jag haft det så hade jag varit för snål för det.
Just ja, jag köpte även en Opel igår så nu är mitt liv verkligen nere på botten!

/Deprimerad

_teSSan_

Guest

Just ja, jag köpte även en Opel igår så nu är mitt liv verkligen nere på botten!

/Deprimerad

Om jag inte har helt fel för mig så var det bara några timmar sen du rådde mig att köpa Opel...

Det är väl inte så att du tycker om att känna dig skadeglad...? :näsblod

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
fan va folk gnäller om skitsaker, vad hände med att vara svensk och bita ihop tyst och förtränga all ångest som oss andra?

Använd gärna mindre punkter och sånt om du ska skriva nått mer inlägg, tyckte det var jobbigt att läsa.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Livet äger för vissa, som för mig t ex. Men din s.k uppmuntring om att folk som har det dåligt skall rycka upp sig fungerar inte. Tänk på vad du skriver.

Snygg ryggtavla btw. Lite större trapezius hade dock inte skadat =)

Men snälla, kul att ditt liv äger. Vad ska ja tänka på då, har man det dåligt är det på dig själv och enbart dig själv att rycka upp dig. Du tycker kanske det är bra att han sitter o gråter ut på ett sporthoj forum och tycker synd om sig själv? ALLA har vi motgångar, det är hur man hanterar dom som visar vad man är för nån.

Tack annars, men trapsen ligger lite före resten om du inte va ironisk med vad du skrev.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Om jag inte har helt fel för mig så var det bara några timmar sen du rådde mig att köpa Opel...

Det är väl inte så att du tycker om att känna dig skadeglad...? :näsblod

Haha, när så är det INTE i detta fallet. Grejjen med att köpa en Opel för mig är ju just det att den är så jävla ekonomisk och tråkig så det är äckligt! Drar ingen soppa, kostar inget i försäkring, billiga delar, går inte sönder, rostar ej LÄNGRE (min har 12 års rostskyddsgaranti), och är skapligt snygg. Men som sagt, äckligt tråkig och slö och jag är inte den person som har köpt bilar på dessa premisser tidigare om man säger så...
Så gå och köp dig en Opel om du inte vill ha ett fartvidunder som drar 2 liter milen och får brudarna att vrida på nacken :yoparty

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Eller så tittar man på en dokumentär om barnen i afrika. Då inser man att vi inte borde klaga. Det är ett jävla gnäll om småsaker i Sverige.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Eller så tittar man på en dokumentär om barnen i afrika. Då inser man att vi inte borde klaga. Det är ett jävla gnäll om småsaker i Sverige.

Och barnen i Afrika borde titta på en dokumentär om hur det var under Röda Khmerernas terrovälde och inse att de inte borde klaga. Det är ett jävla gnäll om småsaker i Afrika.

Ett lysande sätt att tänka om man aldrig vill se någon förbättring utom just där det råkar vara som allra sämst.

_teSSan_

Guest
Då måste du ha nåt så du kan vifta på röven isåfall, kanske en MG? Där kan du nog puta en hel del utan att tappa kontrollen...

Annars räcker det att där finns en tuta. De lär ju vända på nacken om jag kör genom stan och hänger på tutan.. :yoparty

:)

FreddaGädda

Guest
Jag har inte det särskilt peachy jag heller. Men jag var och kn*llade mig trött på sex inatt åtminståne. Tredje gången tyckte hon att jag kändes frånvarande. Kan ju bero på mina koncentrationssvårigheter i kombination med att jag ville hem och plinka vidare på gitarren, inte ligga där och pumpa. :tungan

Sitter och kollar på saker jag inte har råd med, och söker jobb jag inte får en chans på :huvet
Insåg så sent som ikväll hur mycket datorn har tagit över mitt liv.
Så nu säljer jag den och köper en surfduglig laptop istället, som inte kan ha 93 rutor öppna samtidigt. Att skaffa två skärmar var bland det bästa och samtidigt det sämsta jag gjort. Se signatur för annons. TjÖp den och befria mig.. :gnissla

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...