Då vart man lite sugen att dra igång ett nytt större projekt igen.
Gillar att visionera byggena, shoppa och påbörja dem. Sen trappas entusiasmen
alltid ner. Något annat som verkar bättre, tuffare hägrar alltid borta vid horisonten.
Förhoppningsvis har jag hittat rätt den här gången.
Måste säga att jag gillar den här retrolooken skarpt, alltid gjort. Trots det sålde jag
min moddade XJR1300 utan att blinka en gång i tiden för en R1a. Så när jag fick nys om
den här så vart det ingen tvekan.
Hojen har stått hos mig ett tag nu i väntan på sin tur och så har man ju givetvis
funderat på vad för nåt spännande som kan göras med den. Den är kosmetiskt ganska illa
däran, krockad och ute ur registret. Föregående ägare kom inte riktigt till skott för att
på allvar börja fixa till den. Sned ram, kassa delar och delar som saknas. Tror ändå detta
kan bli ett riktigt bra projekt. Dags att skruva ned den.
Gillar att visionera byggena, shoppa och påbörja dem. Sen trappas entusiasmen
alltid ner. Något annat som verkar bättre, tuffare hägrar alltid borta vid horisonten.
Förhoppningsvis har jag hittat rätt den här gången.
Måste säga att jag gillar den här retrolooken skarpt, alltid gjort. Trots det sålde jag
min moddade XJR1300 utan att blinka en gång i tiden för en R1a. Så när jag fick nys om
den här så vart det ingen tvekan.
Hojen har stått hos mig ett tag nu i väntan på sin tur och så har man ju givetvis
funderat på vad för nåt spännande som kan göras med den. Den är kosmetiskt ganska illa
däran, krockad och ute ur registret. Föregående ägare kom inte riktigt till skott för att
på allvar börja fixa till den. Sned ram, kassa delar och delar som saknas. Tror ändå detta
kan bli ett riktigt bra projekt. Dags att skruva ned den.