En svart dag, gammelkawwan är död.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Nu sitter man här med mjölksyra i hela kroppen efter att ha knuffat min gamla anförvant från bärbyleden och hem.

Gammelkawwan gick sorgligen hädan i åtminstone ett vevstakslager. Kanske sabbad vev också.

F*n! Ser ut som att ni får klara er utan kawwan på söndag och kommande måndagar.

:gråta

Men ni ska inte känna er för säkra, möjligheten finns alltid att Dr. Ugluk Frankenstein lyckas väcka upp monstret under vintern. En ohelig allians av en 1000cc-motor, ett paket från wiseco, och en topplockssmekning av brinken.. Vem vet vad som kommer fram i tö?
Muhahaha! *Hnuf* *blort* (ondskefullt skratt)

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Va!? Den som gick så fint när jag styrde den runt banan bara för någon timme sedan. :confused: Jag lider med dig Ugluk! :fakta Tur dock att det hände så sent på säsongen och kan jag hjälpa dig på något sätt så hör av dig! :hej

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Usch vad tråkigt, men det är ju iaf inte så långt kvar på säsongen.
Nu kan du ju börja smida dina planer lite tidigare, så att allt är klart till nästa säsong.
Visade 900:an samma symtom som 400:an eller vad hände :confused:

Tur i oturen att det inte hände på väg till/från Ljungbyhed iaf.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
N'Lasse, bussigt. :)

Jo hon har ju gått som en klocka (tickat lite) fram till jag vinkade av TroLliS vid avfarten. Sen drog jag full makaron på bärby leden och blev minst sagt lite förvånad när hon plötsligt började mattas. Sen började klockan slå :smasha istället för att ticka...

Kunde hon inte ha hållit ut en månad till?! :4skrika

Jo Peter, det var de gamla välbekanta symptomen..

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
n'Lasse skrev:
Va!? Den som gick så fint när jag styrde den runt banan bara för någon timme sedan. :confused: Jag lider med dig Ugluk! :fakta Tur dock att det hände så sent på säsongen och kan jag hjälpa dig på något sätt så hör av dig! :hej

Kan man laga vevstakslager med Locktite då :confused: :p

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
:eek:

Jag läste ju ett inlägg av Urninja preciiis innan jag åkte från jobbet!
:whip

Nä, skojar.
Var inte oroliga (eller rättare sagt; var väääldigt oroliga :brynad ). Ur askan kommer att resa sig en fenix som skall skaka om daytonor mer än Urninjan någonsin kan.. :D
Enligt profetian..

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Du provkörde en hoj som är ev. till salu, bara att slå till :crash

Lider med dig, hoppas det inte är så allvarligt, men det är det säkert om det börjat gå tungt.
Men det står ju 2 hojar i din verkstad ??
Plocka ihop nån.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Vad trist.. Det är som sagt tur att säsongen börjar lida mot sitt slut.

nLasse

Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Ugluk skrev:
Ur askan kommer att resa sig en fenix som skall skaka om daytonor mer än Urninjan någonsin kan.. :D
Enligt profetian..
Hjälp!! :eek: Måste byta hoj... Hmmm... kanske en R1:a då, en -04:a med 180 hästar :crash , då borde väl iallafall Affe sluta mobba mig, eller??? Han kanske skulle bli så knäckt av det att han skulle sälja sin hoj och satsa på golf istället? Eller?? :confused:

Bifogar en bild av vad jag sysslade med i onsdags istf att sitte med er och dricka pilsner på O'Connors.

Bifogat

• gloff.jpg
    gloff.jpg
    62.8 KB · Visningar: 168

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Är det småfolket

Han står ju på en arbogaburk :confused:

Varför fotade du istället för en trevlig ölkväll :rolleyes:

nLasse

Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Re: Är det småfolket

TroLliS skrev:
Han står ju på en arbogaburk :confused:

Varför fotade du istället för en trevlig ölkväll :rolleyes:
Arboga??? :confused: Nej! Mariestad! :fakta Jag spelade så dj-a dåligt (jag var iofs deltagare, tävlingsledning, huvuddomare och sekretariat på samma gång) så jag öppnade min första pilsner på 10:e hålet! Och sedan gick det ändå sämre... :p

Jag fotade lite, drack pilsner och gammeldansk (det du! Galne Dansken!) och höll musiktävling sent på kvällen. Det var 6:e året i rad vi körde denna tillställning! Klart trevligt. Jag är inte med för golfen främst utan för allt runtomkring. Fan, jag har ju i princip lagt ner golf sedan jag skaffade hojkort! :crash

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Re: Re: Är det småfolket

n'Lasse skrev:
Arboga??? :confused: Nej! Mariestad! :fakta Jag spelade så dj-a dåligt (jag var iofs deltagare, tävlingsledning, huvuddomare och sekretariat på samma gång) så jag öppnade min första pilsner på 10:e hålet! Och sedan gick det ändå sämre... :p

Jag fotade lite, drack pilsner och gammeldansk (det du! Galne Dansken!) och höll musiktävling sent på kvällen. Det var 6:e året i rad vi körde denna tillställning! Klart trevligt. Jag är inte med för golfen främst utan för allt runtomkring. Fan, jag har ju i princip lagt ner golf sedan jag skaffade hojkort! :crash

Hmm att jag såg så fel jag har ju glasögon å inte drukit mer en en halv :öl
kanske är för att jag inte har nån arboga :rolleyes:

Men det ser ut som du vann på kort 2, står en prisplakett där å du får seger shotten :D

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Ugluk skrev:
Gammelkawwan gick sorgligen hädan i åtminstone ett vevstakslager. Kanske sabbad vev också.
:gråta
Muhahaha! *Hnuf* *blort* (ondskefullt skratt)

:p Uggeluk**** du ska veta att det står en Kawa i min garage som du får låna - tror den är snabbare fixat an den svarta.

R.I.P - jag lider med dig - jag kan fortfarende våkna mitt i natten och höra ljudet när motorn skär på en ägte gammelKawa :brynad det ä fruktansvart.. :rodnar

Hör av dig om det är något jag ka hjälpa mä...

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Inte spamma sönder min självömkanstråd. :mad: Visserligen kunde jag behöva ett järn nu för att trösta mig efter hädangången av min "sort guld", men här vill jag se kondoleanser.. :död ;)

Edit: Det var bättre Dansken, tack för sympatin.. :D

nLasse

Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Re: Re: Re: Är det småfolket

TroLliS skrev:
Men det ser ut som du vann på kort 2, står en prisplakett där å du får seger shotten :D
Nej, jag vann inte. Skulle bara testa kvalitén på gammeldansken. Här är bilden då jag delar ut segrarpriset!

Bifogat

• a.jpg
    a.jpg
    41.1 KB · Visningar: 150
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...