Jovars.. Men det är ju ändå inte samma sak.. Andras hojar måste jag ju vara rädd om..TroLliS skrev:Med alla som vill låna ut sina hojar då kan du ju skita i renovering Ugluk.
Blir ju bra mycke billigare att bara låna hoj när suget faller på
Jorå, men jag kommer inte från jobbet förräns vid 10:00. Sen ska jag hem och hämta videokameran och ev. ställ o hjälm innan jag styr kosan mot er.Men du kommer imorrn iaf va ??
Satt på skjuts-sadeln nu, så nu kan alla få åka bakpå, men bara en i taget
Ugluk skrev:ställ o hjälm innan jag styr kosan mot er.
Bear skrev:Lider med dig *snyft*
Men som vi sa igår kväll "du måste prova min hoj när det är ljust så du dra på lite.." och nu blev det ju mer konkret så att säga....
Så ta med hela kitet (ställ, hjälm m.m) i morgon så skall vi nog lösa åka biten.
Trollis: Jag har ju en åkning bakpå dig innestående....vet dock inte om jag törs efter ha hört kortstubina´s stämma på start/målrakan.....;-)
//B
TroLliS skrev:Haru fixat det dära slående kännslan man fick i i höger skjutspinne
jesper skrev:Hmm, händer det nåt speciellt imorrn eller är det en privat fest??? Eller har man bara missat att kolla kalendern?
jesper skrev:Var det därför alla helt plötsligt ville vara instruktörer, så att dom kan vara med på ALLA rörkenevanemang... attans att man inte åker i den gröna gruppen...
Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.TroLliS skrev:Tror inte det riktigt var så, för alla instr. är inte gröna(tror jag).
Ugluk skrev:Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.
De viktigaste kvalifikationerna för en rörkeninstruktör är självbehärskning, pedagogik, bra kommunikationsfärdigheter och ansvarskänsla. Vi ville även ha en sammansatt grupp som representerar ett så stort utbud som möjligt av hojar, åldrar och stilar. Tyvärr har vi inga customåkare representerade.
Urninja? Jag har ett jobb åt dig..
jesper skrev:låtsas att man är en galen dansk!
..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |