En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Intressant...

En tjej reggar sig på ett rätt så mansdominerat forum. Det enda hon gör när hon kommer in är att hon ser till att välja en rejäl tuttbild som avatar samt profilbild.

Sedan startar hon en tråd för att kolla vad det finns för killar här...
Killarna nappar direkt, en del går rätt på, andra försöker få kontakt med henne genom att prata annat till att börja med.

Nu ska vi killar göra ungefär samma sak som många tjejer gjort på den här siten...

1. Vi reggar oss på www.bukefalos.com
2. Tar en bild på oss i enbart kalsonger och använder som avatar. Helst ska vi stoppa in en falukorv i kalsongerna också så vi ser extra manliga ut. (Observera falukorv, inte prinskorv det ser så dumt ut)
3. Startar en tråd där vi skriver "Hej jag är ny här! Några tjejer här som är bra på att rida?"

folk som inte har något vettigt att skriva, folk som är sånna där som "bara mååååsste", folk som inte har en aning men väldigt gärna skulle vilja veta, folk som äälskar att få reaktioner, hellst negativa. sånt folk är bara extremt jobbiga. stick.

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
folk som inte har något vettigt att skriva, folk som är sånna där som "bara mååååsste", folk som inte har en aning men väldigt gärna skulle vilja veta, folk som äälskar att få reaktioner, hellst negativa. sånt folk är bara extremt jobbiga. stick.

och folk som inte förstår sig på ironi hör inte hemma på SH! :FU :FU

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
haha eexakt, men det är inte min mening så dont worry be happy. ska vi köra en omröstning få se om jag ska byta bild kanske...

Bilden gör du som du vill me.. den förgyller väl tillvaron för oss men endel kan ju inte va seriösa med en sån bild i närheten så de beror väl på vad du står ut me för skamliga förslag :)

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Intressant... Blablabla

Men jag är ju singel och i rätt ålder, gimme a chance! :krama Lagom avstånd också :D

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ

åååh min älskade NISSE!!!!!!!!!!!!!<3

Bilden gör du som du vill me.. den förgyller väl tillvaron för oss men endel kan ju inte va seriösa med en sån bild i närheten så de beror väl på vad du står ut me för skamliga förslag :)

tur att jag inte orkar bry mig om dessa skamliga förslag. ;)

hmm oj oj oj hojjgrabbar är tydligen inte så hardcore som jag trodde.. mitt misstag förlåt.

och folk som inte förstår sig på ironi hör inte hemma på SH! :FU :FU

okej, tuttar och hojj hör inte ihop, men hojj och ironi gör det alltså? aaaha, förlåt mitt misstag igen då.. ooops

Jag röstar för att du ej ska byta :D, vilka håller med ??:p

hahaha jag skiter i vilket, nu är den KVAR BARA FÖR ATT!! screw them;)

Men jag är ju singel och i rätt ålder, gimme a chance! :krama Lagom avstånd också :D

haha jadu..

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
tur att jag inte orkar bry mig om dessa skamliga förslag. ;)

hmm oj oj oj hojjgrabbar är tydligen inte så hardcore som jag trodde.. mitt misstag förlåt.

ujuj, neeeru, där har du misstagit dig grovt.
Man kör ju hoj för man har för lite manlighet så man behöver en hoj för att boosta upp de lite :D

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
Last edited:

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
08 Yamaha YZ
tror du har massuppfittat detta och lyckats vända på rollspelet, du har lixom inte statistiken på din sida riktigt.

å det är det som gör mig så jävla grym, jag ebhöver inte ha nån ststestik på min sida;) ggrrrraaaow:yoparty

Du vill nog inte gapa stort om jag är i närheten. :gag

mycket snack och liten verkstad. är det ditt motto? ;)

Men jag skojar ju bara :)
Är inget för onlinemeeting, plus att vi ligger i olika ligor du och jag.
Men nåja, om du sminkar dig och går och klipper dig kanske du börjar närma dig min. :rofl

jadu... oj oj oj..

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024