En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Nu har jag ändrat bild. Hoppas folket blir mer nöjda eftersom att det är det som avgör vad man får ha och inte ha. oavsett så är jag ändå hojjintresserad! det är väldigt tråkigt att man måste vara som andra vill att man ska vara.. men men jag anpassar mig.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Bilden var ju bara början, när du börjar säga åt folk att hålla sig borta ifrån "din tråd", där har du ett litet attitydsproblem.

Men nästan alla får en andra chans, så det är bara att börja om.
 

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Bilden var ju bara början, när du börjar säga åt folk att hålla sig borta ifrån "din tråd", där har du ett litet attitydsproblem.

Men nästan alla får en andra chans, så det är bara att börja om.



jag har inte attitydsproblem. det lovar jag dig. men jag blir arg och ledsen när folk inte kan skriva utan att vara elaka/liknande. det är inte jag som har börjat med att vara otrevlig, jag blie däremor irreterad på att folk alltid m¨åste se ut och vara som andra vill. men otrevlig och attitydsproblem. det ahr jag inte.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag ser på saken mer nyktert såhär i eftertankens kranka blekhet. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mitt beteende och lovar att det aldrig ska upprepas igen. Inte förrän en ny tjej reggar sig iaf.
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
...ibland känns uttrycket "vi lever i ett fritt land" avlägset.
Trist ! :(


...välkommen från mig iaf, oavsett avatarutformning, eller whatever. :tummenupp
 

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
jag är nice, jag är faktiskt alltid snäll.



okej säger du det så, jag har sett saker som talar emot det , men okej. synd att du inte visar det för mig bara..

Hahhahahah den här tråden har ballat ur totalt sen jag kollade sist....



ja tyvär. suck:(

...ibland känns uttrycket "vi lever i ett fritt land" avlägset.
Trist ! :(


...välkommen från mig iaf, oavsett avatarutformning, eller whatever. :tummenupp



tack det var vänligt utav dig:)
 
Last edited:

*Anna*

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Alldeles för långt bort...
Hoj
Suzuki GSX-R 600
det är väldigt tråkigt att man måste vara som andra vill att man ska vara.. men men jag anpassar mig.

Hallå!

Inte deppa nu... du ska va precis som du själv vill vara. Men man bör nog inte ge sig in i ett sånt här "ormbo" som SH :D , med den attityden du hade dom första typ 80 inläggen...

Visa nån bild på hojen o berätta lite om dig själv ist. Tävling, träning... vad? Kört i många år?

//Anna
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hej och välkommen :hej . Ignorera bara alla dumma inlägg, vad kan man förvänta sig när man registrerar sig på en sida med 90% Killar:rolleyes:
 

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Jag ser på saken mer nyktert såhär i eftertankens kranka blekhet. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mitt beteende och lovar att det aldrig ska upprepas igen. Inte förrän en ny tjej reggar sig iaf.



även fast jag anar en viss ironisk touch så tar jag emot din ursäkt;)

Hej och välkommen :hej . Ignorera bara alla dumma inlägg, vad kan man förvänta sig när man registrerar sig på en sida med 90% Killar:rolleyes:

jag trodde att det var brudar som brukade stå för skitsnack jag. :(

Hallå!

Inte deppa nu... du ska va precis som du själv vill vara. Men man bör nog inte ge sig in i ett sånt här "ormbo" som SH :D , med den attityden du hade dom första typ 80 inläggen...

Visa nån bild på hojen o berätta lite om dig själv ist. Tävling, träning... vad? Kört i många år?

//Anna




haha nej men folk snackar om ironi och skämt. jag är nog annars den trevligaste tjejen på länge:)

bild på min kärlek finns på min sida. jag har kört cross sen jag var 4 år. började med enduro nr jag var 13 ungefär. nu blir det lite blandat. tävlar gör jag. just nu ligger jag lite lågt men jag ahr kört en hel del. även GGN :)
 
Last edited:

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
Nu har jag ändrat bild. Hoppas folket blir mer nöjda eftersom att det är det som avgör vad man får ha och inte ha. oavsett så är jag ändå hojjintresserad! det är väldigt tråkigt att man måste vara som andra vill att man ska vara.. men men jag anpassar mig.

Hej och välkommen! Jag hann inte se den gamla bilden så byt igen!!! jag vill också se vad allt rabalder handlar om. Kan ju inte vara så farligt!?!? En vacker kvinnokropp är alltid en bra anledning för diskussion, men den här tråden är ju bara HAHAHA....konstig!

Som sagt, välkommen och alltid kul med fler kvinnor på forumet!

peace
 

sereena

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Avesta
Hoj
08 Yamaha YZ
Hej och välkommen! Jag hann inte se den gamla bilden så byt igen!!! jag vill också se vad allt rabalder handlar om. Kan ju inte vara så farligt!?!? En vacker kvinnokropp är alltid en bra anledning för diskussion, men den här tråden är ju bara HAHAHA....konstig!

Som sagt, välkommen och alltid kul med fler kvinnor på forumet!

peace



haha nej det törs jag inte:p men tack för hälsningen;)

GGN... inte illa. När var det o hur gick det?



förra året:) jag tog mig runt om vi säger så:p haha LERA
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top