En till ny medlem =)

Ohls

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 -99
Har varit medlem sen 8/10, Men jag har läst runt på forumet betydligt längre =).

Hade en KTM EXC 125 -05 från våren 04 tills nu i somras. Körde runt på A1 kort då. Nu igår införskaffade jag mig en R6a från en söt tjej i nyköping så då tänkte jag att det kanska var dags att introducera sig själv =). Så här ser hojjen ut iaf =) http://195.149.144.149/images/10/1045308612.jpg

Förövrigt så går jag på flygteknik i västerås och när jag inte åker MC så cyklar jag eller så gör jag en hemsida åt nått litet företag för lite extra pengar =).

Hoppas bara jag hinner få mitt mellanvikts kort nu innan snön faller så jag hinner köra en eller två dagar iaf.

StormBringer

??????????
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
gsx-R 750 -96 Streetfighter
Välkommen! Är själv rätt ny här men än så länge verkar det vara ett riktigt trevligt ställe!

Hojen såg ju riktigt fin ut!

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Ja grattis till en skön hojj, den söta tjejen saknar den lite kan ja säga :) ta väl hand om den!

/Jimmy

Camilla

Syrran
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
GSX-R 750 K7
Hej och välkommen! :hej Fin hoj..hoppas du hinner ta kortet innan säsongen är över. Själv körde jag upp den sista dagen för uppkörning på året, var lite smått nervös att jag inte skulle klara mig, hade varit lite jobbigt att behöva vänta så länge för en ny chans. Men som tur var så gick det ju bra :) Lycka till!

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nu när vi ha sett bilden på hojen så frågar sig ju jag (och säkert 99% av alla killar på forumet). Vart är bilden på den söta tjejen? :confused:

Fin hoj och välkommen :tummenupp

Ohls

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 -99
Ja det ser ut som om jag kan köra upp nu på onsdag, och om inte det så får jag köra på nästa tisdag.

JiMpA, är du han som hade en R1a eller? Jag får hoppas hon blir nöjd över hästen då iaf =).

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Ohls skrev:
2482221 Ja det ser ut som om jag kan köra upp nu på onsdag, och om inte det så får jag köra på nästa tisdag.

JiMpA, är du han som hade en R1a eller? Jag får hoppas hon blir nöjd över hästen då iaf =).

Haha yes det e jag =), jorå det blir nog bra ska du se!

Lycka till med uppkörning! :tummenupp

Ohls

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 -99
Haha, Jag är super nöjd med hojjen. Har ju inte körkort än som du vet. Men jag sitter och tvättar den osv varje helg jag kommer hem till mor och far =).

Jomen visst får du komma och kolla på hojjen om du vill det =). Du kan kanske "köra av dig lite". Men spar lite pengar nu under vintern så kanske du har råd tills våren. MC mek är väl ganska välbetalt =). Vore kul att köra med jimpa och dig nästa sommar =).

YZFDanne

de e bar å åk
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Yamaha YZF 750R
Här är en till som är "nykläckt" på sidan. Reggade mig för några timmar sen...
Verkar vara en grym sidan! :yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...