En till ny vtr åkare :-)

cassie

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
cbr 600 -07
Tjopp!

Ny på forumet men inte ny på hoj. Sörmlänning som flyttat till göteborg men tillbringar fortfarande mycket tid i sörmland. Bor lite här o där så att säga men mest i gbg.......... Fin sommar, schyssta kurvor o v-twin :tummenupp

En sak är säker o det är att alla ska dö.... men få lever sitt liv!!:)

cassie

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
cbr 600 -07
Tackar, tackar! Ska regga mej på vtr sidan... Har gått om tid o kolla igenom allt. Ligger med min son på sjukan efter moppeolycka. Kört mc bakpå sen han var liten, kör cross o har inte vett att knäppa hjälmen! Nå, allt verkar gå bra :)

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Tackar, tackar! Ska regga mej på vtr sidan... Har gått om tid o kolla igenom allt. Ligger med min son på sjukan efter moppeolycka. Kört mc bakpå sen han var liten, kör cross o har inte vett att knäppa hjälmen! Nå, allt verkar gå bra :)

Hej o välkommen!

olyckan inträffade möjligtvis inte i vingåker? har du vägarna förbi katthult och vill åka lite kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156969
en tråd för de som vill hojja lite. hoppas sonen läker fort :)

cassie

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
cbr 600 -07
Japp, det var i vingåker det hände. Det som stått om i tidningarna. Har vtr:en kvar nere i gbg. Ska försöka åka ner o hämta den så fort jag kan tänkte jag. Men jag har en gammal cbr här..... Kanske hänger på nån kväll när jag behöver lufta mej :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Välkommen! Missa inte Göteborgsforumet! Scrolla neråt så hittar du.

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Japp, det var i vingåker det hände. Det som stått om i tidningarna. Har vtr:en kvar nere i gbg. Ska försöka åka ner o hämta den så fort jag kan tänkte jag. Men jag har en gammal cbr här..... Kanske hänger på nån kväll när jag behöver lufta mej :)

verkar som vi blir några på söndag kväll annars är det bara att haka på nån annan gång. glad midsommar och hoppas allt blir bra med sonen.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...