En till polisjakt i Habo

The_Beast

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1 -01
För ett par dagar sedan så råkade jag ut för civilbilen ( Mörkblå Volvo 850 ) Ca kl 16.00 idag när jag satt ute på balkongen så kom det en MC ( Nämner inga namn så har jag inget sagt ) och en annan civilbil ( mörkblå Volvo V40 alt V70 ) i full speta..... De verkar ha ett jävla röj nu i jönköpingstrakterna så ta det lugnt och va uppmärksam på dessa förbanade Volvo bilar. Hoppas nu att Mr X klarade sig undan snuten.... Någon som vet ifall man kan ta tillbaka ett erkänande untan att ställa till med en massa problem?

//Tobbe

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM660
The_Beast skrev:
För ett par dagar sedan så råkade jag ut för civilbilen ( Mörkblå Volvo 850 ) Ca kl 16.00 idag när jag satt ute på balkongen så kom det en MC ( Nämner inga namn så har jag inget sagt ) och en annan civilbil ( mörkblå Volvo V40 alt V70 ) i full speta..... De verkar ha ett jävla röj nu i jönköpingstrakterna så ta det lugnt och va uppmärksam på dessa förbanade Volvo bilar. Hoppas nu att Mr X klarade sig undan snuten.... Någon som vet ifall man kan ta tillbaka ett erkänande untan att ställa till med en massa problem?

//Tobbe

Testa att ta tillbaka det.
Säg att poliserna tjatade som fan på dig och att du inte vågade säga imot. Du förstod alldrig att du hade skrivit under ett erkännande osv.

Problemet för dig nu är att de redan har tagit ditt körtkort så du får knappast tillbaka det innan eventuell rättegång.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
jag såg en på vägen hem, stod i korsningen vid Vedtorget

en målad Cheva Tahoe, jag hann se den i tid som tur var.......

Marsipulami

Guest
The_Beast skrev:

//Tobbe

Självklart kan man ta tillbaka ett erkännande. Men du måste också ha ett bra skäl till det så att säga (låter bäst då). Men sen blir det också större utredning på det hela (troligast).

Lycka till i alla fall :tummenupp

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Re: Häktet

raceputten skrev:
Om det nu skulle hända det värsta och någon skulle hamna på Häktet i Jönköping.

Så jobbar jag där :)

Ska nog kunna tillhanda hålla lite MC tidningar m.m.

Så illa få man väl hoppas att de inte går i år.. :D

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...