En till...tjej...!

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Stoppie! skrev:
Jahapp! Det verkar som om man får lov å dyka upp den där måndagen då...den 12:e...Om jag inte har dragit i väg på semester då. Mitt nickname, Ridingdragon, lever jag inte riktigt upp till ännu, men snart hoppas jag. Fixar det på mountinbike iafall, räknas det... :hihi Jag har faktiskt funderat på å köpa en billig "skräphoj" för å träna bus å "stunt" på, jag vill ju inte gärna göra sån´t på Monstret å rasa... :( Skulle aaaldrig förlåta mig...Som sagt, Nå´t halvskrotigt. Åsså vill jag ha en motard. Och en enduro. Och en... :banana Nytt garage också tydligen... :)

:yoparty Klarar du av det på en moutain bike så tycker jag nog det räknas lite (inte långt kvar tills du börjar leka med monstret oxå)... SKIT-HÄFTIGT tycker jag!!! ROCK ON!!!

Anki72

Låt inte hjärnan rinna ner i händerna...
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Hojlös för tillfället :(
Välkommen tjejen!! :tummenupp
Mer hoj åt damerna!!!! :tuttar

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Stoppie! skrev:
Jahapp! Det verkar som om man får lov å dyka upp den där måndagen då...den 12:e...Om jag inte har dragit i väg på semester då. Mitt nickname, Ridingdragon, lever jag inte riktigt upp till ännu, men snart hoppas jag. Fixar det på mountinbike iafall, räknas det... :hihi Jag har faktiskt funderat på å köpa en billig "skräphoj" för å träna bus å "stunt" på, jag vill ju inte gärna göra sån´t på Monstret å rasa... :( Skulle aaaldrig förlåta mig...Som sagt, Nå´t halvskrotigt. Åsså vill jag ha en motard. Och en enduro. Och en... :banana Nytt garage också tydligen... :)

Ja va snäll mot monstret... det är en grym hoj.. hade en sån förra året och det känns lite kinkigt att inte ha den kvar men men.. det blir väl en 1000 nästa gång kanske..

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0