Bart skrev:
HönaPower skrev:Var det roligt?....lytteskomik är ganska simpelt att garva åt, säger mer om er som skrattar än om dom....
Ni hade antagligen garvat lika mycket om det var er utvecklingsstörda syster eller bror...eller?
Minimorran skrev:Håller med..
Tycker däremot att det är en suverän film...
Kolla in glädjen i deras ögon och ansikten! Tänk vad härligt att få uppträda inför publik på det sättet!
Känn glädjen med dem och skratta med dem istället för åt dem!
Kolla in glädjen i deras ögon och ansikten! Tänk vad härligt att få uppträda inför publik på det sättet!
Jaha?? titta inte på dom igen då!frekke skrev:Dedär länkarna var roliga... första gången.
Ja...HönaPower skrev:Ni hade antagligen garvat lika mycket om det var er utvecklingsstörda syster eller bror...eller?
han i skjortan e så grym! först ett litet inlägg i sjungandet, sen så brister gränserna å han ger järnet!!! way to go!!Bart skrev:
Precis.. jag tycker man kan få skratta lite om såna här saker. Det är ju hela situationen som är rolig.morecore skrev:han i skjortan e så grym! först ett litet inlägg i sjungandet, sen så brister gränserna å han ger järnet!!! way to go!!
Ps. jag är tomte för utvecklingsstörda varje år och jag tycker ändå det är kul på ett sådant sätt att jag inte anser mig dum. De gillar när du skrattar i deras närvaro. De blir glada av att se dig glad! Som med alla människor!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|