gallardo är en riktig skitbil på bana i dessa sammanhang...
just d jag skrev ingen carrera gt, men skit bil vette fan... den hade nog spöat många bilar som säljs under namnet "sportbilar" i Sverige...
gallardo är en riktig skitbil på bana i dessa sammanhang...
Så skriver en som inte har råd.. Gallardo är ingen skitbil i några sammanhang!!!
Om en evo hänger av gallardo på bana (läs när det svänger) då är det en skitbil om man vill jämföra det "extremaste"
Yeah right gallardo är en bil som är jättefin att se på och säkert jätterolig att köra, men det är rätt svårt att komma ifrån att den inte är speciellt snabb på bana.
HD är väl inte speciellt snabba på bana heller, men de är väl inte skit-hojar bara för det? Beror hur man ser på det
Förstår inte varför min ekonomi kom med i bilden.. lite väl mycket OT kanske?
Kan va värt att kolla nya Top Gear när James May toppar Bugattin.
Kolla in fartökningen 300+
Finns nog få saker som ökar så snabbt över 300 km/h
Kan va värt att kolla nya Top Gear när James May toppar Bugattin.
Gamla motorn har presterat 439.05km/h i UPPMÄTT fart i Ljungby, Svedala!!
Undrar dock om bilen som passerades i slutet av raksträckan var lika impad som vi var vid test
tillfället!!
/Fürstenhoff.
Ps!
VIKTIGT att inse - Bugattin är det sjukaste orginal bil vi kan/får framföra på en väg varför den förtjänar ALL respekt den kan få!!
Ds!
Tror väl knappast man kan kalla Koenigsegg serietillverkad. Speciellt CCX/CCR eftersom den tillverkats i ett exemplar hittils. Förövrigt samma exemplar som krashats 3 gånger i olika händer.Den här kan ju också bil rätt potent.
Men Koenigseggen är väll fortfarande den snabbaste serie tillverkade bilen.
Bugattin tillverkas väll bara på beställning, likadant för porschen som dock inte ens går att beställa än men snart så...
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/061205_porsche/index.xml
Tror väl knappast man kan kalla Koenigsegg serietillverkad. Speciellt CCX/CCR eftersom den tillverkats i ett exemplar hittils. Förövrigt samma exemplar som krashats 3 gånger i olika händer.
gör någon standard hoj 0-100 på 2.5?
Det har alltid varit lite svårt att få tag i tillverkningssiffror från Koenigsegg. Speciellt i början då samma bil dykt upp i många olika kostymer, färger och utseenden.Det finns bara ett ex i trafik i Sverige men den säljs ju även i utlandet.
Här.. http://www.youtube.com/watch?v=h2-LAp7nFB42756871Vart hittar man de då?
Om jag inte är helt ute och cyklar så har dom väll satt en tid runt ringen också tror det var runt 7,39 då vet jag inte om dom 10sek var inräknade
Här.. http://www.youtube.com/watch?v=h2-LAp7nFB4
edit: jag gråter inte ofta men mina ögon blir fuktiga varje gång jag ser detta!!
Jäääää...lar vad den gick.
Den axade ju nåt grymt förbi 370km/h.
Helt sinnessjukt.
Jag vill ha hans jobb.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |