Mycket ny info på hemsidan.
Svar på allehanda frågor som kommit fram här i tråden!
Hur många förare per team?
4 bör man nog f*n vara.. Egentligen borde de tillåta fler förare per team tycker jag, det skulle förmodligen öppna för några fler att vara med. 4 förare / 24 timmar = 6 timmar per förare i racetempo.
Det tycker jag är väldigt mycket körtid..
4 bör man nog f*n vara.. Egentligen borde de tillåta fler förare per team tycker jag, det skulle förmodligen öppna för några fler att vara med. 4 förare / 24 timmar = 6 timmar per förare i racetempo.
Det tycker jag är väldigt mycket körtid..
Racetempo i 5000 kronors bilar är inte så upphetsande som det låter. Tid att lyssna på nattradio lär ju finnas.....
Har nu kommit överens med en säljare så bilfrågan är nu klar! Hoppas bara att den inte är sämre i verkligheten. Garanterat en vinnarbil efter preparering!
Ska ni låta några andra köra den då så den får en chans att vinna?
Fotvandring till Tibet?Har nu kommit överens med en säljare så bilfrågan är nu klar! Hoppas bara att den inte är sämre i verkligheten. Garanterat en vinnarbil efter preparering!
Blev förvånad när jag såg att det var fina priser till topp 3. Utlandsresa för 4 pers inkl flyg och uppehälle till vinnaren! Det är man ju inte direkt bortskämd med inom RR.
OBSERVERA!!
Fick detta från ett Autopower forumet där det också förs diskussion om denna tävling.
Ni får passa er lite ifall ni har en SBF licens för den kan sitta löst ifall ni deltar. Sedan så är evanemanget olagligt då det inte finns någon motortävlingsförsäkring. Skulle det hända nått har man tur om man skulle få ut nått på sin personförsäknring och skulle man skada någon annan så blir det inte kul.
Undrar just om samma sak kan gälla för de som har SVEMO licens.. Någon som har kontakter kanske skulle undersöka + att det kan ju vara läge att kolla över sin olycksfallsförsäkring då SVEMO´s med stor sannolikhet inte kommer att gälla.
Racetempo i 5000 kronors bilar är inte så upphetsande som det låter. Tid att lyssna på nattradio lär ju finnas.....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |