Mycket ny info på hemsidan.
Svar på allehanda frågor som kommit fram här i tråden!
Hur många förare per team?
4 bör man nog f*n vara.. Egentligen borde de tillåta fler förare per team tycker jag, det skulle förmodligen öppna för några fler att vara med. 4 förare / 24 timmar = 6 timmar per förare i racetempo.
Det tycker jag är väldigt mycket körtid..
4 bör man nog f*n vara.. Egentligen borde de tillåta fler förare per team tycker jag, det skulle förmodligen öppna för några fler att vara med. 4 förare / 24 timmar = 6 timmar per förare i racetempo.
Det tycker jag är väldigt mycket körtid..
Racetempo i 5000 kronors bilar är inte så upphetsande som det låter. Tid att lyssna på nattradio lär ju finnas.....
Har nu kommit överens med en säljare så bilfrågan är nu klar! Hoppas bara att den inte är sämre i verkligheten. Garanterat en vinnarbil efter preparering!
Ska ni låta några andra köra den då så den får en chans att vinna?
Fotvandring till Tibet?Har nu kommit överens med en säljare så bilfrågan är nu klar! Hoppas bara att den inte är sämre i verkligheten. Garanterat en vinnarbil efter preparering!
Blev förvånad när jag såg att det var fina priser till topp 3. Utlandsresa för 4 pers inkl flyg och uppehälle till vinnaren! Det är man ju inte direkt bortskämd med inom RR.
OBSERVERA!!
Fick detta från ett Autopower forumet där det också förs diskussion om denna tävling.
Ni får passa er lite ifall ni har en SBF licens för den kan sitta löst ifall ni deltar. Sedan så är evanemanget olagligt då det inte finns någon motortävlingsförsäkring. Skulle det hända nått har man tur om man skulle få ut nått på sin personförsäknring och skulle man skada någon annan så blir det inte kul.
Undrar just om samma sak kan gälla för de som har SVEMO licens.. Någon som har kontakter kanske skulle undersöka + att det kan ju vara läge att kolla över sin olycksfallsförsäkring då SVEMO´s med stor sannolikhet inte kommer att gälla.
Racetempo i 5000 kronors bilar är inte så upphetsande som det låter. Tid att lyssna på nattradio lär ju finnas.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|