En blivande klassiker man aldrig kommer att glömmaBoris JR skrev:David Morillon är kvar hos Bollinger Kawa, undrar hur mycket röv han fick slicka hos teamchefen för att inte få sparken efter fadäsen på Boldor
Boris JR skrev:David Morillon är kvar hos Bollinger Kawa, undrar hur mycket röv han fick slicka hos teamchefen för att inte få sparken efter fadäsen på Boldor
Niklas C skrev:En tabbe onekligen... Fast Morillon e ju verkligen den snabbaste föraren Bolliger har, han kört alltid jämna snabba tider även på natten, han e bra i regn och jääkligt trevlig. En tabbe för man väl göra... Ok, de va en stor tabbe men... De finns ju fler som kraschade lite konstig i sommras.
Fast han för nog höra det där ett tag. Som på vm-finalen ett par veckor efter kraschen när en "lätt salongsberusad"(inte) mc-handlare från kumla överfaller Morillon och får ur sig något i stil med..."SO, you are the Bol d´or weelie-man?" på perfekt gnällbälteengelska... Mycket roande för åskådare!
Kul! Rapportera gärna mer!info-guden skrev:i morgon deltar Miinin i Dunloptestet på Albacete.
http://hem.passagen.se/miinin/diskett/nr4.html
Ingen aning men de vill väl ha chans att vinna?Coola Ola skrev:Är det av någon särskild anledning som inget av teamen kör Honda? Har fått för mig att Ducati haft tillförlitlighetsproblem i endurance-sammanhang (eller har jag bara lyssnat för mycket på ducatihatarna på sh?) så att de inte är med kan jag förstå. Åtminstone nåt litet privatteam borde väl vilja köra Honda, så stor skillnad är det väl inte på blejden och övriga literhojar?
Hoppas det går bra för Christer i år.info-guden skrev:"2006-03-15 Christer är på plats i Albacete och första dagen av tre är avklarad. Många andra kända namn är också på plats, Gobert , Lavilla, Kellner, Haslam mm. "
Skall bli kul att läsa nästa nyhetsbrev
http://www.miinin-racing.nu
Vi får väl hoppas på fyra svenskar på pallen totalt?Mille-R skrev:Assen blir spännande, ska vi få 3 svenskar på pallen?
Assen-mästaren Janne Hansson kommer att köra med Räsertobbe i Team Fagersjö-el.
Janne, Tobbe och Christer. Ok, Niklas kanske får stå där också men han kommer inte köra. Eller har jag missat någon?Gustav O skrev:Vi får väl hoppas på fyra svenskar på pallen totalt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|