I skogen ja, men jag hamnade i en surmyr som sög ned hojen, framhjulet fanns någonstans därnere i djupet och myren började koka när motorn trofast puttrade på. Jag drog och drog men det kändes som att myren hade övertaget, åtminstone undertaget på min fd pärla. Inga gudar stod mig bi men en stark drz åkare tog tag i styret och upp flög hojen. Motorn dog tyvärr och med kicken i brallorna och ett utsuget batteri var det bara att dra hojen till en grusväg och hoppas på att någon åskådare fortfarande var ute i denna sena timme. Två åskådare och sen brum iväg.Kawarider skrev:Kul men lite knäckande att se hur fort vissa tog sej fram i skogen.
RJ skrev:Varför är det så många som kör utan glasögon?
RJ skrev:Varför är det så många som kör utan glasögon?
Det just de som är problemet än så länge är det hojen som kör med mig och inte jag som kör hojen. Det är sjukt roligt med mycket effekt men ack så jobbigt att hantera, förmodligen skulle det gå fortare med en 125:a... Men visst skulle de ha varit kul att vara med.Bandit skrev:PS..RJ du har ju en värsting maskin du skulle ha varit med o kört.
Kawarider skrev:Undertecknad + kamrat knuffade igång dej i mörka skogen. Vi ska dit och träna imorrn så har du lust att knuffa oss upp för backarna så är du välkommen! Du kanske kan tipsa oss om rätt väg i myren, den tarmen var ju fixad dit bara för att jäklas med folket. Har vi tur så kan man köra gamla spåret igen. Väl mött i skogen!
Gick fint i myrhålet idag, tog 30 sek längre att köra men en kvart längre tvätt-tid när man kom hem. Kul att skita ner sej lite tycker i alla fall jagSchvidja skrev:Efter mina erfarenheter så föreslår jag att ni kör spåret, det var bara några tillfälliga plastband ivägen och de kan ni nog ta bort. Jag kan tyvärr inte följa med ska byta hjul och dreving på ktmen från 16-40 till 15-45 så nu ska storcubikarn ut i skogen och rastas. Men om ni får problem så slå en signal, jag känner att jag står i skuld . Vi ses.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|