Hej tänkte höra hur det blir med hastigsmätaren? Är inne på att köpa en Aprilia Rsv4 factory.
Är ju digital mätare på den,hur går det med den? Sen behöver man byta lyktorna va? Sen då givet vis alla papper.
Tack för svar på förhand. Jesper
Jag köpte en nyimporterad Gsxr K5a från ett företag utanför skåne, den var inte ens reg besiktigad när jag la handpenning, reggades såklart och fick hem den, 2900 svenska mil och inte en repa på hojen, måste kört 2900 mil på dynon
Till din fråga, på min gixx var det vad jag vill minnas att hålla in den lilla knappen på displayen så plopp var allt på km/h, miltal,tripp, ja allt...
Aprilia som är lite finare.... lite bättre borde ju ha det lika bra tycker man =)
Till frågor om försäkring blir dyrare ... nej, fick samma siffror/pris på min ny importerade som en väns svensk sålda.
Finns även gott om svenska firmor som hämtar hem hojjar och står för alla kostnader (som du sen får betala givetvis) många skickar även hem hojen till dig kostnadsfritt, jag fick min hemkörd i en skåpbil från skåne till stockholm kostnadsfritt. Ring runt och kolla om du behöver hjälp, gick kalas för mig som aldrig importerat nått och inte gillar risker
Last edited: