Mats Winberg
Matte
Dunlop och vi på Österskärs Däckservice AB undrar om det finns något intresse för enhets däck i formula 87-F1. Dunlop och Österskärs Däckservice AB ställer upp med låga priser på däcken som vi även gjorde 2012. Detta skulle endast gälla torrdäck. Regn kan vara något annat.
Maila gärna och säg din åsikt.
Mats Winberg
osterskars.dack@swipnet.se
Det är inte så att någon behöver köpa av oss, men vi som sagt ställer upp med bra priser på dessa däck.
Även om ingen tycker att det är någon bra ide´så kommer vi ändå att sälja dessa till fina priser. Kravet är Dunlop´s och våran dekal på vardera sida om cykeln.
Har själv jämfört dessa med Michelin 18/67R17 och konstaterat att dessa är bättre. Fram däcken funkade hur fint som helst, med fin slityta.
Alltså GP Racer D211
Enhets däck verkar ju funka även på hög nivå, eller har jag fel.
Priserna i år var för ett sett 2962 + 40kr miljöavgift. Jag har inte räknat ännu på 2013 års pris men troligen ungefär samma.
Maila gärna och säg din åsikt.
Mats Winberg
osterskars.dack@swipnet.se
Det är inte så att någon behöver köpa av oss, men vi som sagt ställer upp med bra priser på dessa däck.
Även om ingen tycker att det är någon bra ide´så kommer vi ändå att sälja dessa till fina priser. Kravet är Dunlop´s och våran dekal på vardera sida om cykeln.
Har själv jämfört dessa med Michelin 18/67R17 och konstaterat att dessa är bättre. Fram däcken funkade hur fint som helst, med fin slityta.
Alltså GP Racer D211
Enhets däck verkar ju funka även på hög nivå, eller har jag fel.
Priserna i år var för ett sett 2962 + 40kr miljöavgift. Jag har inte räknat ännu på 2013 års pris men troligen ungefär samma.
Last edited: