Enkät: Har din MC centralstöd?

Har din MC centralstöd?

• Antal röstningar
    0

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Min HD har inte centralstöd. Men eftersom de flesta sporthojar (till skillnad från min sportster) har touringtillbehör som tankmätare, sidostöds-gaggkontakt, kopplingsdito, tiltsensor, färddator, växellägesindikator, ryckutjämnare mm. Så kan jag endast tro att det är konflikten med magkåpan som avhåller från centralstöd :hej

Min ena hoj har varken magkåpa, tankmätare, tiltsensor, färddator, växelindikator eller c-stöd. Och den andra av två har inget av det du nämde ovan, heller inget c-stöd, så jag känner mig inte som medlem i touringkategorin :D

Däremot måste jag kanske erkänna att ingen av dom är en renodlad sporthoj heller :glömdet

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Man blev ju inte lite nostalgisk att se alla gamla nick och någon som tyvärr inte är med oss längre..

Trådlyft av rang som sagt.

Gick med
12 Mar 2011
Hoj
Kawasaki ZRX1109R blingracer, Honda SP-2 och Ducati 900 Monster vinterhoj
För många månar sedan körde jag en caféstukad Laverda 1200. Då vad snacket inte om det var centralstöd eller sidostöd som gällde utan sidostöd eller inte stöd alls. Min hade inget stöd till att börja med men det tuffa gick över ganska fort då det onekligen är rätt skönt att slippa leta efter ett lagom träd att parkera mot. Särskilt som tanken, något aptunt handknackat engelskt junk, blev bucklig bara av ett väderomslag.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...