Ensam kvinna söker...

Team Cirkus

Häpp
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Yamaha R6 -09
Tjo hej!!
Har inte vart här inne på många många år men nu jävlar!! :yoparty
Alla i min omgivning har antingen sålt sin hoj eller tröttnat (hur man nu kan göra det) eller skaffat barn o då lagt hojjen på hyllan! Så här står man nu ensam kvar utan nån att brassa runt och köra slalom med.. :tungan
Skulle vara kul med några nya lekkamrater,, finns de några som vill göra mig sällskap??
Häpp häpp

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
När, var och hur ?
Vi kör på onsdagarna, bara att hänga på om du vill...

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Titta i tjejkörningstråden i Stockholmsforumet. Finns massa åksugna tjejer. Bara att hänga på :tummenupp

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Är ju körningar tis,ons och torsdagar sen är ju bulten fylld med fartglada hela helgen så du behöver knappast åka ensam!

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Ska bli kul o se hur många läsningar du får på den här tråden =)

Ta dig till skogis runt 18 tiden (onsdagar) så finns det alltid några som är ute o åker, eller vega-baren runt 18.30 på onsdagar!
Annars är det bara o ramla in på sveavägen McD efter 21 så är det smetfullt med folk!

Välkommen hit förresten!

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Hoj
2009, Yamaha R6
imorgon kommer vi ett par styckna från Norrköping o Sörmland upp till Stockholm, är väl vid ava mc vid 1300 sen ska vi åka och utforska Stockholms vägarna se om det finns någe motstånd=) bara o hänga på då;D

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Hoj
Ingen
mlmc

Kvällskörning för våran del, för varmt mitt på dagen. Vill du följa med så går det bra.

URDRAG FRÅN VÅR HEMSIDA Kvällskörning Fredag 3/7 19.00 vi träffas vid schell/select i Weda som vanligt (södertälje).. http://mlmc.forum24.se/mlmc.html

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Heh...med den trådtiteln kommer det barka åt helvete på nolltid med alla testohannar här...;)

Välkommen åter! Om jag inte misstar mig på var bilden i din profil är tagen är vi i princip grannar:tummenupp

Team Cirkus

Häpp
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Yamaha R6 -09
Heh...med den trådtiteln kommer det barka åt helvete på nolltid med alla testohannar här...;)

Välkommen åter! Om jag inte misstar mig på var bilden i din profil är tagen är vi i princip grannar:tummenupp

haha ja vi får väl se!! Ja jag bor ett stenkast från dig , parkering D,, lite finare o lite bättre :tungan Vi ses väl kanske i korkarna då...

Är ju körningar tis,ons och torsdagar sen är ju bulten fylld med fartglada hela helgen så du behöver knappast åka ensam!

Va e bulten för nått?? Man e ju inte inne i den här svängen alls o har ingen koll!! Ska på Birka o jobba e tebax om 3 v då kommer ja va bra sugen på å åka så då hör ja av mig... Förhoppningvis lagligt då, har uppkörning imorrn. Känner att d e dax nu efter 6 år utan kort hehe...

Last edited:

Wiklund

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
GSXR 1000 K8
haha ja vi får väl se!! Ja jag bor ett stenkast från dig , parkering D,, lite finare o lite bättre :tungan Vi ses väl kanske i korkarna då...

Va e bulten för nått?? Man e ju inte inne i den här svängen alls o har ingen koll!! Ska på Birka o jobba e tebax om 3 v då kommer ja va bra sugen på å åka så då hör ja av mig... Förhoppningvis lagligt då, har uppkörning imorrn. Känner att d e dax nu efter 6 år utan kort hehe...

Lycka till med uppkörningen !!

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Smart inledning:tummenupp

Ja gillar du att köra lite mer aktivt än de flesta kvinnsen här så kör jag gärna en sväng eller två!

Ja DU nappade ju klockrent:tummenupp

Last edited:

Team Cirkus

Häpp
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Yamaha R6 -09
Lycka till med uppkörningen !!

Tack ska du ha,, trafiken borde iafall inte vara några problemos efter alla dessa övningskörningsår.. tjooooo :)

Smart inledning:tummenupp

Ja gillar du att köra lite mer aktivt än de flesta kvinnsen här så kör jag gärna en sväng eller två!

Låter bra det!! Ut o glida e inte riktigt min grej... men ja ska bara ta lappen nu,, skulle inte va kul att falla på målsnöret.. vi hörs Häpp!!

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Ja...du nobbar ju alla mina inviter...;) Och märk väl att jag trots trådtitel avhöll mig från det på Sh obligatoriska :ligga? Som brukar vara testogängets standardfråga till nyreggade tjejer här...:)

Ska på Birka o jobba e tebax om 3 v.

heh, Vi är några från Skitsnack MC som åker oss lite Birka den 19:e, så ser du några med den texten på tröjorna kan du ju vinka lite.:tummenupp

Last edited:

Team Cirkus

Häpp
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Yamaha R6 -09
Ja...du nobbar ju alla mina inviter...;) Och märk väl att jag trots trådtitel avhöll mig från det på Sh obligatoriska :ligga? Som brukar vara testogängets standardfråga till nyreggade tjejer här...:)

heh, Vi är några från Skitsnack MC som åker oss lite Birka den 19:e, så ser du några med den texten på tröjorna kan du ju vinka lite.:tummenupp

Kul!!! Då e ja på båten o jobbar så då ses vi rå! Om du ser en tjej som springer omkring utklädd som pirat eller har knatttedisco m massa skitungar då e re jag ! Tjo hej :banana

nyreggad? står 2005....

Ja va bara här inne då o blev medlem när min r1 blev stulen 2005, har inte vart här sen dess så man e så gott som nykomling här sörru!

Last edited:

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
Ska bli kul o se hur många läsningar du får på den här tråden =)

Ta dig till skogis runt 18 tiden (onsdagar) så finns det alltid några som är ute o åker, eller vega-baren runt 18.30 på onsdagar!
Annars är det bara o ramla in på sveavägen McD efter 21 så är det smetfullt med folk!

Välkommen hit förresten!

Hahaha bara för att man är tjej får man många på tråden....Kanske Ensam kille söker. Hmm undrara va det skulle bli då

dc_joker

Joker
Gick med
28 May 2010
Hoj
2003 Yamaha R1
Touringsällskap

Hej hopp
Jag är ny här dock har jag haft lite olika hojjar under ca tio år...lika länge som körkortet(A)....
Har en R1:a en -03 sedan en dryg månad...jättenöjd...:D

Ska fixa en avatar snart.......

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection