Här är svar på tal
View attachment 410522
Mysigt.
Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det?
Mysigt.
Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det?
Kanske finns begränsat med kvinns som har någon glädje av en man som tar den i tvåan
Därför jag skrev "liknande".
Alltså "[lägg in valfritt kinky som kvinnor gillar]" istället för "tar den i tvåan". Men annars samma.
Det var mer ett konstaterande än en fråga, men ja, helt seriöst så tror jag inte det finns någon större lycka att finna med en sådan annons. Men kvinnan (eller den som utger sig för att vara kvinna) får säkert en uppsjö svar på den där.Du menar att frågan var seriös?
Jag känner också en ensamstående kvinna med båt. Det verkar vara något slags kombinerad separations- och 40årskris. Hon köpte den i våras efter separationen.
Behövde hon den för att hon grät så mycket?
Vanlig metod för kvinnor som ägnar sig åt att mistlura män.Tidigare när man surfade runt på dejtsiter å sånt så hadde "nästan" alla donnor bilder på båtar i sin profil .... fast det kanske inte var deras
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|