ensitscuts till tzr!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Skulle funka ok. Mina är 4cm, dem går att få på men de sticker inte ut något och då har jag skruvat fast dem med ett varv gänga ;) Ska förlänga dem, gänga ett rör invändigt och utvändigt.

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
cRoC skrev:
Någon som vet vart man kan köpa en bra/prisvärd stålomspunnen bromswire till tzr 87? Fram. Någon som har erfarenheter, om det är värt pengarna?

öö.. rätta mig om ja har fel, men är det inte slang till frambromsen och en stål pinne till bakbromsen???

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Här e en bild på min! :tummenupp

Bifogat

• Tzr sidan.JPG
    Tzr sidan.JPG
    91.2 KB · Visningar: 79

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
Man tar bort hela luftburken och sätter bara på ett filter direkt på förgasaren. Vanligaste sorten kostar runt 160kr (som passar till tzr).

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Jag vet inte om det gör någon direkt skillnad... bara ljudet man lägger märke till när man har koniskt! :D

Solid snake

Guest
Här e en bild på min. :)

Kanske inte den bästa, men där e cuts på. :tummenupp

Bifogat

• TZR 125 3.jpeg
    TZR 125 3.jpeg
    50 KB · Visningar: 202

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
nu har hag frågat på s-racing och dom säger att dom har precis fortsatt med dom gamla leveranserna med reservdelar och ensitscuts är med på listan!, dom som inte har en kan få en fin cuts för ca 700kr, (priset är inte fastställt än)....ingen som befinner sig runt kalmar området?. tänkte att man kan dela på leveransen om man är fler... annars får jag beställa själv... ;)

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
nicke skrev:
nu har hag frågat på s-racing och dom säger att dom har precis fortsatt med dom gamla leveranserna med reservdelar och ensitscuts är med på listan!, dom som inte har en kan få en fin cuts för ca 700kr, (priset är inte fastställt än)....ingen som befinner sig runt kalmar området?. tänkte att man kan dela på leveransen om man är fler... annars får jag beställa själv... ;)

Ofärgad då eller? Hur ska du hitta rätt färg som matchar hojen? Kanske kan lämna in hoj och cuts och be dem blanda till en färg? :)

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
nicke skrev:
den kostar 599:- och kommer ofärgad , lev tid ca 6 veckor...
måla den svart så passar den dom flesta färgerna....

.........inte.
Ser förjävligt ut med en svart, oavsett vilken färg du har på knarren (förutom svart)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Vad kör ni som har TZR med för munstycke? Jag har 190 och effektavgas. Men ska fixa K&N i vinter! Ska hur mkt ska man gå upp?

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
Plugg ur, KN-filter st 230. Möjligtvis är något gjort i motorn, verkar som väldigt stort munstycke. Börja du med 230, fyrtaktar den - köp mindre (gå lååångsamt neråt, du kan förmodligen lämna tillbaka munstyckena sen)
fyrtaktar den inte - Gå uppåt, och när den börjar fyrtakta byter du tillbaka till det som inte gjorde det :tummenupp

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
De har funnits länge till den modellen. Sålde många förr.......Pris olackat = 595kr
Hälsningar, Anders
S-Racing
www.s-racing.se

----- Original Message -----
From: RED LiME
To: info@s-racing.com
Sent: Sunday, January 11, 2004 12:59 AM
Subject: Ensitscuts

Hej!

Jag har hört att ni ska börja sälja ensitscutsar som passar Yamaha TZR 125 -87 ?

Vad kommer dom ligga på för pris och när kan man börja beställa dom?

Är dom olackade?

MVH
Emil Öhr

---------

I would Change the World, But God won't give me the Source Code!

--------------------------------------------------------------------------------
Evighetskonto på Hotmail? Klicka här

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
nicke skrev:
den kostar 599:- och kommer ofärgad , lev tid ca 6 veckor...
måla den svart så passar den dom flesta färgerna....

vad har dom för färg när dom är olackerade då?? ?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Pungis skrev:
Plugg ur, KN-filter st 230. Möjligtvis är något gjort i motorn, verkar som väldigt stort munstycke. Börja du med 230, fyrtaktar den - köp mindre (gå lååångsamt neråt, du kan förmodligen lämna tillbaka munstyckena sen)
fyrtaktar den inte - Gå uppåt, och när den börjar fyrtakta byter du tillbaka till det som inte gjorde det :tummenupp
Tackar! :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...