TheDude skrev:ducati748rs: Ganska fräsigt faktiskt Jag skulle vilja ha något liknande fast med en roadracing-bana
ducati748rs skrev:Jag bor nopg äckligast av alla här på sporthoj. Finns inget värre än MIN lägenhet.
Nu var det inte lägenheten det handlade om och jag editerade faktiskt det du kommenterade
Hightuned skrev:Bräck mitt kök pågående renovering och så sent som i förra veckan låg det en mc i delar på över hela golvet.
Hightuned skrev:Bräck mitt kök pågående renovering och så sent som i förra veckan låg det en mc i delar på över hela golvet.
maverick_750rr skrev:E d du som säljer din söndriga hoj i MC-Guiden?
ducati748rs skrev:Vadå wannabe? Han bor ju i Tollarp...
Undrar vem som är mest bonne du våger inte skriva ut var du bor ens utan bara skåne.
McFille skrev:Nee...det är sant..jag vågar inte skriva ut det...är rädd för att få smisk....
Bor faktiskt i Höör, men jag kan gissa att det ändå ínte är många som vet var Höör ligger....
ducati748rs skrev:Jag har faktiskt bott i den sömniga tätorten så ha på dig
maverick_750rr skrev:Det var inte mcfille jag mena som bodde finare än DU ducce750spsRRR, utan Kajlyl. Vet inte hur jag lyckades med det dock.....
Skärpt idag
ducati748rs skrev:maverick_750rr skrev:Det var inte mcfille jag mena som bodde finare än DU ducce750spsRRR, utan Kajlyl. Vet inte hur jag lyckades med det dock.....
Skärpt idag
Mer än igår iaf.
maverick_750rr skrev:Mer än igår iaf.
ducati748rs skrev:Skönt att höra så man kan lita på din historielektion
maverick_750rr skrev:Du ska alltid tro det jag säger.
ducati748rs skrev:Mig lurar du men ingen annan..
maverick_750rr skrev:Det var inte mcfille jag mena som bodde finare än DU ducce750spsRRR, utan Kajlyl. Vet inte hur jag lyckades med det dock.....
Sen är det visst DU mcFille som säljer eller har köpt den i MC-Guiden............ hur många sånna finns det av -97 o likadan färg då??
750RR
McFille skrev:Det måtte vara en gammal MC-guide, för jag köpte den för en knapp månad sen....
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari