Epcot, Disney, beachen, staden osv.

Johan Bergqvist

Tarnished Tiger
Gick med
28 May 2005
Hoj
Ducati 848
Hej alla!!
Runt 30 grader bara lek och semester, men jag har inte sett en enda "riktig" hoj under hela tiden pa alla dessa RAKA vagar i stora landet i vaster.
Hoppas ni har det bra hemmavid, en annan har redan kant av abstinensen. :cool:

Johan Bergqvist

Tarnished Tiger
Gick med
28 May 2005
Hoj
Ducati 848
Tillslut hittade jag en riktig hoj och jag vat tvungen att fara ner till Key West for att fa se den, ganska trevligt dar nere faktiskt, manga barer och en hel del glada prickar att traffa. Tillbaka nu i Naples och ska ta oss upp tillbaka till Orlando for att ta en dag pa sea World. Och abstinensen har inte lagt sig alls, snarare tvart om, jag far trosta mig med 35 graders varme sol och billiga saker att kopa :tungan

Johan Bergqvist

Tarnished Tiger
Gick med
28 May 2005
Hoj
Ducati 848
Hemma igen med massor av minnen från en helt fantastisk resa på 6 veckor i stora landet i väster. Men faktum är att det var rätt skönt att komma hem i går och se hojen stå i garaget nästan redo för en bandag/kväll..... :näsblod men så fick jag meddelandet på mailen angående inställda bankörningar på SRW.
Lite ledsen i ögat blev jag då jag endast har kört de två premiär kvällarna hittills. Som tur är kör jag ju italienskt och då finns det ju alltid någon körning att fara till runt om i landet:) . Måste ju bara fixa en kärra till det.......

Är det någon från sydskanes som ska upp till årsmötet med Ducceklubben i augusti och då kanske har plats för mig och en hoj?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning