TROR att han menar, Enköpingsposten, mc-som de ska jaga oss med, och Bullshit... men jag vet inteReDan skrev:EP? Jaktmc? (bmw'n?) Bulle?
Penguin skrev:Det är jag som har börjat extraknäcka hos polisen som mc-jägare.
ReDan skrev:EP? Jaktmc? (bmw'n?) Bulle?
Paola Hellmans motorcykel går i 280. Hon har aldrig blivit ifrånåkt av en bil hon jagat trots att det ofta går undan.
WestW skrev:Paola Hellmans motorcykel går i 280. Hon har aldrig blivit ifrånåkt av en bil hon jagat trots att det ofta går undan. - Har hon blivit blåst av en hoj då?
Kreuger skrev:Vad är det för hoj vi pratar om egentligen? modell? civil eller målad? Kan vara bra att veta vad man har emot sig när man står där i valet å kvalet om man ska dra eller stanna... Kan väl aldrig tänka mig att en fullt utrustad BMW målad eller civil skulle klara några 280 verkliga knutar i toppfart, inte ens mätarfart med en riktig lyckomätare..... Hoppas bara vi slipper undersöka saken
M:et skrev:Då så, då är det inget att bry sig med tanke på hur långsam du är på landsväg
WestW skrev:Jag är dåligt på BMW men det är väl 1200RS ....280 är nog det som BMW anger i sina papper....
Penguin skrev:Hellre långsam på vägen än snabb i diket.
Slag under bältet, jag vet, men jag kunde inte låta bli.
Penguin skrev:Hellre långsam på vägen än snabb i diket.
Slag under bältet, jag vet, men jag kunde inte låta bli.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |