shit va trist! kraschpuckar kan rekommenderas så slipper man det mesta av de där skadorna
Haha så sant, det fick jag känna på idag ska jag säga!
Lite pinsamt o lite galet...
Skulle ner o tanka i stan där jag bor, skulle göra en vänstersväng ner på en gata, hade mötandetrafik och släppte dem så jag kom lite sent in i kurvan, så jag fick lägga mig lite mer än "normalt" i den hastigheten o då släppte allt, pang sa det o sen kanade jag på asfalten, jag förstod ingenting och kompisen bakom på hojen bara tittade o ställde sin hoj o kom fram...
Hojen gled säkert 15 meter och jag hälften det, i tankarna var väl att hela hojen ser ut som fan men vad förvånad jag blev, puckarna var lite nerslipade (kawa orginal) och styret var snett, resten hade inte EN skråma, woho, sicken tur!
Bästa köpet kan jag ju säga, kraschpuckar, sjukt bra...
Fattar fortfarande inte hur det kunde släppa så enkelt, däcken var ju iofs kalla då jag åkte precis hemifrån och hade väl 100 meter till svängen... men detta var en lärdom rikare, det gick bra för mig med om Ni undrar, kläderna har inte heller ett märke....
Så har varit o köpt ett styre precis och ska åka till Stibix o köpa nytt kopplingshandtag, det som behövs byta som sagt!
Så ett tips, köp kraschpuckar!