Jag har bytt nu till Michelin Pilot Road 2ct däck bak, och det känns riktigt bra. Testvinnare i senaste nummret av Motorrad också
Och jag skickade just efter mitt...
Jag har bytt nu till Michelin Pilot Road 2ct däck bak, och det känns riktigt bra. Testvinnare i senaste nummret av Motorrad också
Kan intyga att min N gör på mätaren exakt 228 km/h. Detta med orginalburk på...
Att slipon och PC3:a skulle göra något för att öka effekten vidhåller jag fortfarande som bull....bara ett fint säljknep
Och jag skickade just efter mitt...
Juryn har talat!
Får se vad jag kan lyckas få för pris på det.
Min gör 220 på mätaren rätt exakt. Har provat flera gånger med samma resultat. Leo Vince-slipon, i övrigt orörd.
Om fjantarna i S40 T4:an som försökte rejsa läser det här kan ni ju åka hem och sätta på mer dekaltrim så kanske ni hänger med
Jag tror inte att du blir missnöjd, Jag fick betala 2 000:-(inkl krängning av gamla och balansering) och det tycker inte jag var så farligt då det finn att beställa på nätet från 1900.
Jag räknade inkl. frakten + lite överslag ;-)1700kr på däckonline,, fast 2000 med jobbet är bra pris.
Räknar med att komma runt 7-800 mil på mitt bridgestone, isf är jag nöjd... hmm snart dags o lägga en beställning på ett nytt.
får väl säga grattis har med sneglat på en vit z1000 men är inte sugen på dom dyrare kostnaderna det drar med sig.
Försäkrningen står på farsan så överdrivet dyrt blir det inte, speciellt inte första året, 4700kr full/helår.
Hur har ni gjort när ni tar loss fälgen? Hängt upp den på något vänster eller? Går väl inte att lyfta under va?
Så försäkringen står på din farsa då antar jag att även hojen står på din farsa och inte är din! Annars kan jag tala om att försäkringen inte gäller!
fram eller bak? när jag tog väck bakhjulet hade jag inte hunnit köpa depåstöd så jag skruvade i en bult där bobbinen skulle vara på högersidan o ställde den på en pallbock o lät stödet vara i backen på den andra= vingligt så det rekommenderas ej.
Fram så har jag tagit ett rep o hängt den i styrkronan/ramen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|