Vart köpte du växelindikatorn?
tror det var på ebay, GI Pro DS har jag, tror dom låg runt en €100 när jag köpte den.
Last edited:
Vart köpte du växelindikatorn?
Nu vet jag ju att frågan säkert avhandlats mååååånga gånger tidigare men det är ju samtidigt färskvara så jag tar mig friheten att fråga igen;
Var hittar jag den billigaste 1200-milaservicen i Stockholm?
Kör försiktigt mina vänner!
*bump*
Eftersom jag inte fick några tips så tänkte jag sätta mig och ringa runt och kolla lite men då slog det mig att jag inte känner till så många som utför Kawa-service. Tips på ställen att ringa mottages tacksamt; i utbyte lovar jag att återkomma med besked om vilka som verkar vara billigast i huvudstaden.
På Kawasakis svenska hemsida kan du se vilka auktoriserade verkstäder som finns i närheten där du bor.
Test av biltemas gelbatteri 80-818
Passar i facket:........
Polerna rättvända:...
Hojen startar:..........
Härligt med premiärtur idag!
*bump*
Eftersom jag inte fick några tips så tänkte jag sätta mig och ringa runt och kolla lite men då slog det mig att jag inte känner till så många som utför Kawa-service. Tips på ställen att ringa mottages tacksamt; i utbyte lovar jag att återkomma med besked om vilka som verkar vara billigast i huvudstaden.
Några tips på snygga backspeglar till vettigt pris? Har spanat på Kawasakis egna Style-speglar innan men nu verkar de vara borta ur sortimentet - nån som har sett något ställe som säljer såna?
tror det var på ebay, GI Pro DS har jag, tror dom låg runt en €100 när jag köpte den.
Svårt att montera?
nix, den kopplas bara rakt in i ECU kontakten under sadeln. ingen programmering eller något.
Kanon.. Får kanske bli något sådan i framtiden
En fråga jag hoppas på snabbt svar på.
Har köpt ny skylthållare och miniblinkers till hojen.
Hur kopplar man det? Inte ska man väl kapa sladdarna?
Känns som att det är något jag inte hittar..
är rädd att du måste kapa dom. iallafall på min 09 ser blinkerskontakterna ut såhär,
här har du en bild på hur man kopplar in växelindikatorn
är rädd att du måste kapa dom. iallafall på min 09 ser blinkerskontakterna ut såhär,
här har du en bild på hur man kopplar in växelindikatorn
Åter igen.. Stort tack för snabbt svar Krisse_.. Det blev lite kapande, kabelskor och tejpande för att skydda. Blev riktigt bra med nya skylthållaren och miniblinkers
Tänkte att jag skulle plocka på ett par kraschpuckar. Är det någon som har ett bra tips?!
Tänkte att jag skulle plocka på ett par kraschpuckar. Är det någon som har ett bra tips?!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|