Plastidip?
tjejen lär inte bli så glad då ...
Vad gör man om man har en slip on (vance&hines) som inte har uttag för lamdasensorn?
ska man köpa en lamda eliminator lr ska man borra hål i slip on?
va bra tack för hjälpen!
Men då behöver man inte mappa o hålla på med det eller?
förlåt om jag är jobbig men fick svar från någon annan om att man MÅSTE ha sonden i.. nu har jag noll koll på detta, men vad händer om man inte har sonden i och enbart använder sig av lamda eliminator?
Om man nu vill hålla på meka med att fixa ett håll till slip on, vart ska man göra hållet och vad för typ av lamda mutter ska man köpa och vart får man tag på det?
Tack för all hjälp
okej, vene om jag riktig har råd med en pc och att få den mappad är student för närvarande. Men vad är det som händer om man enbart har elimiator på ?
Då tycker jag du ska strunta i slipon också. Körning på låga varv blir bara jobbigt. Enda gången hojen låter bra är när den står på tomgång eller när man ligger över 6000 varv om ens då. När jag köpte min hoj hade den slipon, pc och var mappad. Den gick fortfarande ryckigt på låga varv. Det bästa jag gjort var att sätta på original.
ändrade till original och det var lätt än av det bättre saker jag gjort med hojen. Känslan av att åka hoj blev så mycket bättre =)
Hur många bakfälgar hade du?
Mina frambroms har börjat gnissla när jag bromsar, vet ni något man kan göra åt det?
Byta bromsbelägg brukar hjälpa
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |