Några av er som höjt, strypt eller monterat kraschpuckar på er ER6:a? Har nämligen inte koll på "normala" priser men fått detta pris av den auktoriserade Kawasakiverkstaden
MC-skadecenter (har original fjädringsringen själv):
Montering av strypsats + höjningsats och kraschpuckar 2475:-
Puckar Kawasaki original 1895:-
Strypning med intyg 1795:-
___________
6 165:-
Från
AVA MC (känns lite väl att ta en tusenlapp för att montera original fjädringsringen, men vad vet jag?):
- Strypa + delar (registreringsbesiktar själv). 3000:-
- Höja till original (har delarna) 995:-
- Kraschpuckar + installation 2600:-
___________
6 595:-
Någon som har erfarenheter av Stockholms MC-skadecenter? De skriver nämligen väldigt klumpigt och slarvigt men hur de skruvar hoj har jag ingen aning om. Tips på prisvärda auktoriserade Kawasakiverkstäder? Är detta priset rimligt? Vad kostar en registreringsbesiktning? Är det långa väntetider? Det räknas väl som en vanlig besiktning också, dvs skjuter på nästa besiktning? Vad finns det fler för auktoriserade Kawasaki verkstäder i Stockholm?