Jag har bara haft en och det tror jag. Eller menar du själva slipon? Om det inte har det så finns det lambda deaktiverare att köpa.Jojo men har alla lambda uttag?
Tänkte på själva slipon, Men om jag nu bestämmer mig för ett slipon med lambda uttag alt men plugg och en lambda eliminator, måste man göra något mer då? tex måste man ha en powercommander?
Jag behövde inte fixa min. Men köpte er pcm ändå . Testade runt med lite olika. Mappa ligger mellan 2,5 -3,5..
Jag anv switchen för kunna snabbt vxl mellan 2 maps.
Tja!
Har en er6n från 2010 som drog i sig hela tanken (11L) på ca 15mil. Är detta normalt? Känns som att han har varit ovanligt törstig. Köpte den för 3v sedan så har inget att jämföra med heller. Någon som har några idéer??
Nä det är inte normalt!! Eller så har du gasar väldans. En normal tank räcker mellan 25 och 30 mil!
kan nån vänlig själ ta en bild eller förklara var jag ska plugga i min nya gear indikator
( HealTech GIPro GPDS-K04) till min ER6N-2014.
Har ej fått den ännu, men tog lös sadeln idag å kikade men hittade ingen vettig kontakt att använda, det ska ju vara en plug and play kontakt.
inte är det väll kontakten som hänger löst lite under sadeln?
tack
Jag har en ER-6 F, årsmodell 2013 till salu.
Rullat ca. 900 mil.
Grön.
Full servicebok, senaste servicen är årsservicen vid ca 850 mil i September 2014.
Fabriksgaranti till Augusti 2015.
Nytt bakdäck.
Helt original förutom mörkt kåpglas, kylarskydd och en mindre skylthållare.
Alla originaldetaljer finns kvar.
Hojen är i mycket fint skick.
Priside: 57 000:-
Skicka P.M. Vid intresse.
Tja!
Har en er6n från 2010 som drog i sig hela tanken (11L) på ca 15mil. Är detta normalt? Känns som att han har varit ovanligt törstig. Köpte den för 3v sedan så har inget att jämföra med heller. Någon som har några idéer??
Tja!
Hej allihop!
Jag funderar på ett sport avgas till min hoj, en er6 08, är det bara att montera dit eller är det nått mer att tänka på som lambda sond och motorstyrning, eller är det bara att sätta dit och njuta av ljudet?
Det går väl i 15,5 liter i 2010 års modell?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |