FZ1
Resan är målet!
...Dessutom levererar VV med nya skruvar, muttrar, plastbrickor samt vita plastpluppar att sätta på skruven. Allt för 60-70 kronor. Hade en MC-butik sålt liknande grejor hade det säkert kostat 600-700 istället
Jag kanske missförstod men jag trodde du menade att du behövde borra två nya hål i skylten för din nya hållare och att de gamla hålen är fula. De nya skyltarna från Vägverket kommer utan hål så du kan borra bara de du behöver. Jag gjorde så till min ZX-10R.
Satte på ny nummerplåts hållare och miniblinkers i dag.
Kasst bara att man måste borra nya hål för att fästa nummerplåten och lämna fula hål kvar
Vad är det för styre du satt dit? Dimensioner? Kostnad?
Fick ni något bygellås under sadeln när ni köpte era hojar?
Nope, det låset var inte godkänt så jag köpte ett annat.
Nice....Var igår och lade handpenning på min nya "bebis" . Får vänta nån vecka på att allt grus försvinner innan det åter blir gasa av. Hoppas att den är värd allt beröm som jag läst om här på forumet . Nu skall det bara beställas slip-on så är ljudet som det skall vara. Din skylthållare....Har du modifierat originalet eller har du köpt en 3:e parts ?.
Snajsigt! Har ett likadant som väntar på montering men tyvärr så har jag en del att göra just nu så det tar nog ett tag tills jag får på det. Vart köpte du det förresten?
Är det någon som har lite värre trimtips till ER6, funderar på att slänga på ett TURBO kitt.
Ni som whiiilar er er-6:a....Går det verkligen att trycka upp den på power eller är det "tokryck, förstöra kopplings" varianten som gäller ??
När jag åkte motard så använde jag ALDRIG kopplingen, å gav mig f-n på att inte göra det med er6an heller, men fick ge upp till slut, det finns ej tillräckligt med pulver för att rycka upp den, så det fick bli kopplingsvarrianten o det är inga som helst problem på 2:an
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|