Urbo skrev:2270283Efter att ha suttit och läst hela tråden, och även kikat lite överallt på nätet, så är jag jäkligt sugen på att köpa en sån här hoj. Har tänkt åka till Linköping och kika på en.
En fråga bara, varför är F'en inte så vanlig som N'en? Är det priset, eller är helt enkelt F'en dålig? Jag är mer sugen på kåpvarianten, men det känns som om 10 papp för lite plast är dyrt. Då är det kanske bättre att ta en N fast med abs. Går det koppla ur abs'en sen? För det borde bli ganska svårt att gå upp på framhjulet om det är abs.
Kan jag få några bra argument för att inte slänga ut 10 papp i onödan på en F?
Mvh Urbo
Beror väl på vad du skall ha den till, skall du köra långa sträckor så är det ju inte helt fel med lite vindskydd..
Själv tycker jag dock att F ser tråkig ut.
Skulle jag handla ny skulle jag nog köpt en N igen, fast med ABS.
Jag har också hört att man inte kan göra stoppies med ABS, men jag förstår inte riktigt varför, hjulet släpper ju inte.. Hursomhelst så känns det som något man kan leva utan, betydligt mkt trevligare att inte klota för att man bromsar på sig..