Du skulle inte kunna slänga upp en bild på din pipa? please
Jo ska ta med kameran...
Du skulle inte kunna slänga upp en bild på din pipa? please
Jag ar sökt men inte hittat.....
Ungefär vad kostar Servicen vid de olika servicetillfällena?
Vad hade du för glidare ?
Jag blir inte heller klok på varför man ska byta styre. Jag sitter jättebra på den, med behaglig vinkel på handlederna. Så för min det får nog originalstyret sitta kvar. Är 176cm f.ö.
Jag åkte ktm640 motard innan er6, o jag har slitit o brytet på denna hoj för att slanga (2an) men det är omöjligt så ett tips är att på låga varv använda kopplingen så reser den sig fiiiint. åkte med org system förra året o plockade alla växlar, men i år har jag inte åkt många mil ännu med mitt nyinköpta arrow, har inte lyckats att få upp den mjukt o fint ännu så det har blivit 2,3an o dykning.....men sommarn har ju inte börjat riktigt! Men, det är INTE lika lätt som att slanga med en ktm där är det ju hur enkelt som helst.
Första servicen tjatade jag till mig, men den ligger på runt 1200 kr där jag handlade. 600-mila servicen gjorde en polare nyss, 900 kr kostade den.
Har inte hunnit monterat mitt renthal än...
Pajas!!! Trodde din bild tala för sig själv ganska duktigt!
För min del så vill jag få en lite mer framåtlutad ställning....har ju iof kört lite mer renodlade sporthojjar innan (buell bl.a). Har inte hunnit monterat mitt renthal än men det skall åka på så fort jag får tid
Jag måste få fråga inte för att jag inte är nöjd med min er6 men hur är den jämfört med buell ?.Jag har inte provkört någon men dom är ju grymt snygga och jag kan tänka mig att dom låter grymt skönt.
Jag ska för övrigt också byta till ett annat styre tycker att man får konstig armvinkel samt vill gärna ha ett lite bredare styre.
För min del så vill jag få en lite mer framåtlutad ställning....har ju iof kört lite mer renodlade sporthojjar innan (buell bl.a). Har inte hunnit monterat mitt renthal än men det skall åka på så fort jag får tid
Jag måste få fråga inte för att jag inte är nöjd med min er6 men hur är den jämfört med buell ?.Jag har inte provkört någon men dom är ju grymt snygga och jag kan tänka mig att dom låter grymt skönt.
Jag ska för övrigt också byta till ett annat styre tycker att man får konstig armvinkel samt vill gärna ha ett lite bredare styre.
Hade en blå xb9-r 03:a. Den hade ett liknande ljud som kawan utan original. Men den var lite dyr i försäkringen och jag behövde pengar till en båt. Skulle jag få välja idag så skulle jag gå på en xb12-r. Den var inte så mycket mer klipp i min (95 hk) än vad jag har i kawan så därför så skulle jag köpa en 12 istället idag. Hade jag varit 100 %:igt nöjd med draget och den varit lite billigare i försäkringen så hade jag inte bytt bort den. Men jag är helt klart nöjd med kawan som alternativ om man inte vill gå hela linan ut och köpa en klass 7 hoj. Skulle jag göra det skulle jag idag nog välja en Superduke.
Vilket Renthal är det? Jag var till en crossbutik och mätte lite och inte ens 80cc styren verkar passa. De är för breda i mitten verkar det som eller finns det verkligen mer att ta av vad gäller vajrar och el? När jag sträcker på mina känns det som att det inte finns mycket att ta av.
Ett http://www.customaid.se/produkt.php?id=769&model=62
Om du scannar detta forum så är det en annan användare som lagt ut bilder med detta monterat.
Ett http://www.customaid.se/produkt.php?id=769&model=62
Om du scannar detta forum så är det en annan användare som lagt ut bilder med detta monterat.
Betalde han 900;- så har han ju blivit blåst om han inte köpt till något tillägg, kontroll av bromssystem skall bara göras vid 600mil, det gjorde kundmottagaren gratis för mig iaf, ingen stämpel heller, stämplas bara vid riktig service, enligt honom.
Betalde han 900;- så har han ju blivit blåst om han inte köpt till något tillägg, kontroll av bromssystem skall bara göras vid 600mil, det gjorde kundmottagaren gratis för mig iaf, ingen stämpel heller, stämplas bara vid riktig service, enligt honom.
Som sagt olja oxå,men tror allt att det är lite mer dem ska titta än bara bromssystem och jag skulle aldrig ha åkt därifrån utan 600 mil stämpel i boken.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|