Grym bild!Min svartvita SP1:
Taget med Sony-Ericsson K800
härliga bilder! södertälje typ nån slags "inre hamn" va? gick förbi där varje dag ett tag när jag bodde på hotell skogshöjden och skulle genom stan. Och när jag gick förgäves 2 timmar runt i stan och letade ett enda ställe som sålde bullar, förgäves Antar dock att jag missade pressbyrån vid station varje gång
Hoppas du ursäktar men den bilden snor jag omedelbart o lägger som bakrund på datorn... ah the memories....
Fö, hatar jag alla i denna tråden för att ni har bättre kameror än mig!
Gillar verkligen den till vänster, snygg compose....
Fick till en bild idag som jag blev riktigt nöjd med på min son..
Ni som kan foto/redigering får gärna komentera..
Jag hade tidigare ett abonnemang på Fotoquick/Aircall som kostade ca 140 kr/mån då fick man fram kalla X antal bilder per månad, kom man inte upp i det antalet så flyttades potten vidare till nästa månad.
Annars kan du kolla in www.crimson.se
Dom har stort utbud och ska vara väldigt proffsiga (Har inte hunnit använda dom själv).
Det är väldigt tydligt att du har använt något filter för att blurra bakgrunden men resultatet blev inte särskilt trovärdigt. Jag skulle föreslå Filter / Blur / Lens blur som ger ett mycket mer naturligt blur än vad du nu har använt. Annars är det en fin bild med bra komposition.
Problemet där var att ingen av dom tog kort ^^Tack så mycket! Precis,Maren kallas det Du kunde ratat bullarna och handlat en kebabrulle istället,det är inga problem att hitta..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari