blub skrev:Vad tror ni om att måla zxr:en blanksvart? Färgen är inte så bra på den. Grönt är inte direkt någon favorit och flerfärgat är uteslutet om jag ska göra det själv...
blub skrev:Vad tror ni om att måla zxr:en blanksvart? Färgen är inte så bra på den. Grönt är inte direkt någon favorit och flerfärgat är uteslutet om jag ska göra det själv...
Rigge skrev:Gröna som 2001 ZX12 har... tror det är den årsmodellen iaf.
hållundan skrev:Min gamla harv.
Nån som har lite bilder på bakdelsmodifikationer? Vet inte riktigt vad jag ska göra. Så billigt som möjligt måste det vara![]()
blub skrev:köp en rr bakdel från skroten, kapa av nummerplåtshållaren och montera skylten med gångjärn
edit: er.. trodde det var en zxr![]()
blub skrev:som denna? lite svårt att få helt rätt själv kanske, men inte helt fel annars..
Ninjaboy skrev:Vad har du gjort då? På bilden ser det bara ut att vara ett annat glas och rensat bak. Vad har du gjort med motorn?![]()
majtii skrev:Rensad röv, cuts (ej kamelryggen), alupuckar, polerade bobiner och styrpluggar, annan styrkrona, div. bling-bling som bromslock etc, Öhlinare, dubbelbubbelglas, carbondämpare, PC3, BMCfilter, TRE, pluggad AIR, Galfer slangar fram & bak, lackad org. hugger & kedjeskydd m.m m.m.
Allt är inte helt klart och mer är på gång. Fortfarande vinter...
Under 170hk på slangen i vår är ett misslyckande.
Sundance Kid skrev:Här kommer min nya/första hoj... zx9r 95:a med yoshi och stålomspunna bromsslangar...
![]()
får inte ordning på det här med att bilden syns, blir ju bara länkat!?
Rigge skrev:Min 98 efter en mindre bra sprejburks målning.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |